Ψυχική Υγεία

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

confidence

Η εμπιστοσύνη στον εαυτό μας, μπορεί να έχει απροσδόκητα καλά αποτελέσματα αλλά μπορεί και να δημιουργήσει προβλήματα. Ειδικότερα,  οι άνθρωποι που είναι σίγουροι για τον εαυτό τους τείνουν να έχουν καλύτερες αποδόσεις σε επαγγελματικές συνεντεύξεις και σε προσωπικά ραντεβού. Παράλληλα, η αυτοπεποίθηση οδηγεί σε καλύτερη φροντίδα του ίδιου μας του εαυτού και σε αποστασιοποίηση από καταστάσεις που είναι «τοξικές» για τη ψυχική μας υγεία.

Αλλά πρέπει να υπάρξει προσοχή, καθώς είναι λεπτή η ισορροπία από την καλόβολη αυτοπεποίθηση και την αλαζονεία. Η εύρεση μιας ισορροπίας όπως αναφέρει η MedicalDailyβρίσκεται στην κατανόηση των αδυναμιών αλλά και των δυνατών σημείων μας. Ας δούμε όμως ποιοι είναι οι έξι επιστημονικοί τρόποι που θα μας βοηθήσουν να αισθανθούμε καλύτερα για τον εαυτό μας.  

Τακτική άσκηση

Τα οφέλη της σωματικής άσκηση καλύπτουν από την υγεία και τη μείωση του στρες, μέχρι την τόνωση της αυτοπεποίθησης. Όταν γυμναζόμαστε, ο εγκέφαλος απελευθερώνει ορμόνες που ενισχύουν τα θετικά συναισθήματα, και σας προσφέρουν ένα αίσθημα ολοκλήρωσης, ευτυχίας και χαλάρωσης. Όπως έλεγαν και οι αρχαίοι μας πρόγονοι «Νους  υγιής εν σώματι υγιή» καθώς η γυμναστική μπορεί να κάνει θαύματα στο σώμα αλλά και στο μυαλό μας.

Καλλωπισμός

Μπορεί να φαντάζει κάπως ρηχή μέθοδος τόνωσης της αυτοπεποίθησης, αλλά ο καλλωπισμός είναι σημαντική πτυχή της βιολογικής μας εξέλιξης ως θηλαστικά και κοινωνικά όντα. Η φροντίδα της εξωτερικής μας εμφάνισης, συμπεριλαμβανομένου ακόμα και των μικρών πραγμάτων, όπως η περιποίηση των νυχιών ή των δοντιών, μπορεί να προκαλέσει μεγάλη αλλαγή στον τρόπο που βλέπετε τον εαυτό σας. Ως εκ τούτου πολύ σημαντικό ρόλο έχουν και τα νέα ρούχα. Την επόμενη φορά που θα έχετε μια άσχημη μέρα, μη διστάσετε να αγοράσετε καινούρια ρούχα που θα σας δείχνουν πιο όμορφες και θα σας αναζωογονήσουν !

Κοινωνικοποίηση

Η επαφή και συνδιαλλαγή με άλλους ανθρώπους θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από την αρνητική σας διάθεση. Εάν έχετε άγχος για το μέλλον σας, συζητείστε με φίλους, ανταλλάξτε απόψεις και περάστε ποιοτικό και ευχάριστο χρόνο με άλλους. Παράλληλα, ης στήριξη και η φροντίδα προς τους άλλους, θα σας κάνει να αισθανθείτε δημιουργοί και παραγωγικοί.

Απομάκρυνση αρνητικών σκέψεων

Αν και δεν είναι εύκολο, προσπαθήστε να διώξετε τις αρνητικές σκέψεις όπως διώχνετε τα ενοχλητικά ζωύφια. Ειδικότερα, σε δύσκολες περιόδους, σκέψεις όπως πότε θα βρω δουλειά; Γιατί δεν έχω σύντροφο; Τι άσχημο έχω πάνω μου; είναι αναπόφευκτες, αλλά την επόμενη φορά που θα ξεκινήσετε να σκέφτεστε με αυτό τον τρόπο, προσπαθήστε να θυμηθείτε κάτι ευχάριστο και να τις αντικαταστήσετε με πιο θετικές σκέψεις.

Νέες δραστηριότητες

Η ενασχόληση με μια νέα δραστηριότητα, όπως η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας ή κάποιας άλλης δεξιότητας, θα τονώσει σίγουρα την αυτοπεποίθησή σας. Όσο ασχολείστε με νέα πράγματα και όσο καλύτερη απόδοση έχετε στις νέες δραστηριότητες, τόσο περισσότερο καλύτερα αισθάνεστε για τον εαυτό σας. Στο τέλος θα εκπλαγείτε ευχάριστα όταν διαπιστώσετε πως μπορείτε να παίξετε ένα ολόκληρο τραγούδι στο πιάνο μόνοι σας….

Χαμόγελο

Μη ξεχνάτε πως η γλώσσα του σώματος είναι πολύ σημαντική και θα σας βοηθήσει να τονώστε την αυτοπεποίθησή σας. Σε μελέτη που διεξήγαγε η ψυχολόγος Amy Cuddy, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι ακόμη και ένα «ψεύτικο»  χαμόγελο που μπορεί να προκαλέσει την έκκριση κορτιζόλης – σε μειωμένη ποσότητα- , αυξάνοντας τα επίπεδα τεστοστερόνης και τονώνοντας την αυτοπεποίθηση σας, ενώ παράλληλα δείχνετε πιο χαλαροί και σίγουροι για τον εαυτό σας. 

 

Επιμέλεια: Μαρία Καραμέτου

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση