Ψυχική Υγεία

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

LONELY-WOMAN-facebook

Δυστυχώς κατά τη διάρκεια της ζωής μας θα χρειαστεί να αντιμετωπίσουμε δυσάρεστα γεγονότα, όπως ο θάνατος ή ένας χωρισμός, τα οποία αναπόφευκτα θα μας προκαλέσουν πόνο και θλίψη. Πέρα όμως από αυτά τα γεγονότα, τα οποία συχνά δεν μπορούμε να τα ελέγξουμε, καθημερινά υιοθετούμε συνήθειες και συμπεριφορές που κάνουν κακό στον ίδιο μας τον εαυτό και μας φορτώνουν με αρνητικά συναισθήματα, επιβαρύνοντας την συνολική ψυχική μας υγεία.

Το περιοδικό Health μας προσφέρει μερικά tipsγια το πώς να σταματήσουμε να «σαμποτάρουμε» τον εαυτό μας.

Φροντίστε το σώμα σας

Εκτός από τη φυσική σας κατάσταση, η γυμναστική παίζει σημαντικό ρόλο και στη διάθεσή σας. Μπορεί ακόμα και να συμβάλλει και στην καταπολέμηση του άγχους και της κατάθλιψης. Η τακτική άσκηση, σύμφωνα με έρευνες, έχει θετική επίδραση στις χημικές ουσίες του εγκεφάλου και στις ορμόνες που σχετίζονται με τη διάθεση μας, με αποτέλεσμα να επηρεάζει τη γενικότερη ψυχική μας υγεία.

Κοιμηθείτε αρκετά

Η έλλειψη ύπνου ενδέχεται να αποτελεί ένδειξη αυξημένου άγχους ή και σύμπτωμα κατάθλιψης. Αν η στέρηση ύπνου είναι χρόνια, τότε αυξάνεται και η πιθανότητα εμφάνισης κατάθλιψης και άλλων ψυχικών διαταραχών. Προσπαθήστε να υιοθετήσετε ένα «πρόγραμμα» στις ώρες που κοιμάστε, να περιορίσετε την καφεΐνη και το αλκοόλ πριν τον ύπνο καθώς και να κάνετε αραιή χρήση των τεχνολογικών συσκευών στο υπνοδωμάτιο σας που σας εμποδίζουν να κοιμηθείτε.

Περιορίστε το αλκοόλ

Το αλκοόλ καταστέλλει το νευρικό σας σύστημα, παρασύροντας ταυτόχρονα και τη διάθεσή σας. Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ, ειδικότερα τη νύχτα, μπορεί αρχικά να σας φέρνει υπνηλία, εν συνεχεία όμως προκαλεί αφύπνιση και διαταραχή του ύπνου. Προσπαθήστε να πίνετε με μέτρο, δηλαδή περίπου 3-4 ποτά την εβδομάδα.

Ελέγξτε το θυμό σας

Ο θυμός και η απογοήτευση είναι εντελώς φυσιολογικές αντιδράσεις της ζωής. Αλλά όταν τα καταπιέζετε μπορεί να φουντώσουν και να βγουν στην επιφάνεια μέσω μιας έκρηξης που θα αφήσει άφωνους τους πάντες. Είναι σημαντικό λοιπόν να εκφράζετε τα αρνητικά συναισθήματα αλλά με τον κατάλληλο τρόπο. Επικοινωνήστε το θυμό σας αλλά με ήρεμο και συζητήσιμο τρόπο, όχι με φωνές και ουρλιαχτά.

Κάντε παρέες

Η απομόνωση είναι συχνό σημάδι κατάθλιψης και άγχους, ενώ η μοναξιά διογκώνει τα προβλήματα ψυχικής υγείας. Αντίθετα, οι δυνατές και ισχυρές σχέσεις φιλίας, τείνουν να προστατεύουν από αυτά τα συμπτώματα και να προωθούν το αίσθημα της ευτυχίας. Ακόμα και δεν έχετε πολύ χρόνο ή την κατάλληλη διάθεση να συναναστραφείτε με πολύ κόσμο, αφιερώστε λίγη ώρα για έναν καφέ με λίγους κοντινούς σας φίλους, και θα δείτε πως ο χρόνος θα κυλήσει πιο διασκεδαστικά απ’ ότι πιστεύατε. 

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση