Office-Yoga

Το άγχος και το στρες είναι οι δύο αχώριστοι φίλοι μας το τελευταίο διάστημα. Από το πρωί που ξυπνάμε μέχρι την ώρα που θα κοιμηθούμε δεν μας εγκαταλείπουν ποτέ. Τι μπορούμε να κάνουμε όμως για να μη μας «ενοχλούν» κατά τη διάρκεια της ημέρας;

Σύμφωνα με τους ειδικούς, υπάρχουν ασκήσεις οι οποίες βοηθούν σημαντικά.

• Διαλογιστείτε! Καθίστε με τα πόδια σταυροπόδι στο πάτωμα και κλείστε τα μάτια σας. Σκεφτείτε θετικά πράγματα, παίρνοντας μία βαθιά ανάσα. Θα αισθανθείτε καλύτερα.
• Υπάρχει μία άσκηση της γιόγκα που θα σας χαλαρώσει. Σταθείτε όρθια με τους ώμους πίσω. Σηκώστε το δεξί σας πόδι και φέρτε το μπροστά, λυγίζοντας ταυτόχρονα το γόνατο σε ορθή γωνία. Αν μπορείτε φέρτε το δεξί χέρι μπροστά και το αριστερό πίσω. Επαναλάβετε την άσκηση με το άλλο πόδι.
• Το περπάτημα θα σας βοηθήσει πολύ και θα σας απαλλάξει κι από τις τοξίνες που έχουν εγκατασταθεί στον οργανισμό σας λόγω του έντονου άγχους. Αν περπατάτε μία ώρα, 4 φορές την εβδομάδα θα δείτε μεγάλη βελτίωση.
• Η ιδανική άσκηση για το στρες είναι να ξαπλώσετε κάτω σε ένα στρώμα ή χαλί, να φέρετε τα χέρια σας στο πλάι με τα πόδια στην ευθεία. Αφού κλείσετε τα μάτια, βάλτε τα χέρια σας πάνω στην κοιλιά σας και κάντε εκπνοές.

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links