Νέα

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Παρακολουθήστε τα συμπτώματα καθημερινά

heart check

Εάν ζείτε με καρδιακή νόσο ή με καρδιακή ανεπάρκεια θα πρέπει να παρατηρείτε τις  αλλαγές στο σώμα σας. Ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να γίνει αυτό είναι να γράψετε τα συμπτώματά σας , όταν μπορείτε να παρατηρήσετε. Αισθάνεστε δύσπνοια; Τα χέρια και τα πόδια σας είναι πρησμένα; Έχετε βήχα; Ενημερώστε το γιατρό σας εάν παρατηρήσετε κάτι νέο.

Μερικοί τρόποι που θα σας βοηθήσουν να κρατήσετε υπό έλεγχο την καρδιακή σας ανεπάρκεια:

Ασκηθείτε

Να είστε δραστήριος. Είναι υπέροχο για σας όταν πάσχετε από καρδιακή νόσο . Μπορεί να μειώσει τη χοληστερόλη και την αρτηριακή σας πίεση και να σας βοηθήσει να χάσετε το επιπλέον βάρος. Περπατάτε κάθε μέρα , αν μπορείτε. Στόχος να επιτύχετε μέχρι και 30 λεπτά σωματικής δραστηριότητας την ημέρα , τουλάχιστον 5 ημέρες την εβδομάδα . Αναρωτιέστε τι να κάνω; Οι σωστές ασκήσεις για την καρδιά χρησιμοποιούν ομάδες μεγάλων μυών όπως τα πόδια σας . Θα μπορούσατε να περπατήσετε, να κάνετε ποδήλατο ή κολύμπι . Συζητήστε με το γιατρό σας πριν ξεκινήσετε μια νέα ρουτίνα στο γυμναστήριο για να μάθετε τι είναι ασφαλές για σας .


Ελέγχουν την αρτηριακή σας πίεση

Συζητήστε με το γιατρό σας σχετικά με την αρτηριακή σας πίεση . Ο ιδανικός τρόπος για να έχετε την κατάλληλη αρτηριακή πίεση για τον δικό σας οργανισμό είναι με έναν υγιή τρόπο ζωής . Μπορεί επίσης να χρειαστεί να σας χορηγηθεί κάποιο φάρμακο . Ενημερώστε το γιατρό σας εάν η αρτηριακή σας πίεση αλλάζει.

Προσέξτε το βάρος σας

Επιπλέον κιλά μπορεί να κάνουν την καρδιά σας να εργαστεί σκληρότερα . Βρείτε εφικτούς τρόπους για να είστε σε ένα υγιές βάρος . Η άσκηση και η σωστή διατροφή είναι μια καλή αρχή . Ρωτήστε το γιατρό σας για άλλες ιδέες. Η χοληστερόλη και η πίεση του αίματος σας, θα είναι επίσης καλύτερα αν προσέχετε το βάρος σας.

Διαχειριστείτε το στρες

Πάσχοντας από καρδιακή νόσο μπορεί να αισθάνεστε θυμωμένος, να έχετε κατάθλιψη ή άγχος. Το να είστε πολύ θυμωμένοι ή αγχωμένοι μπορεί να σας οδηγήσει σε καρδιακή προσβολή . Βρείτε τρόπους για να διαχειριστείτε το άγχος σας . Μιλήσετε με κάποιον που είναι δίπλα σας για το τι συμβαίνει. Μπορείτε να δοκιμάσετε το διαλογισμό , τη γιόγκα , ή τις βαθιές αναπνοές . Ο γιατρός σας μπορεί πάντα να σας βοηθήσει.

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση