Μητέρα - Παιδί

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Ο ΔΙΚΤΑΜΟΣ''
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΣΤΑΦΙΔΑ''
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ  ''Η ΚΑΠΑΡΗ''
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

SDSDSSSCCXCXCSDSDFCSC.jpg

Η ώρα του φαγητού πρέπει να είναι συγκεκριμένη κάθε μέρα και να λαμβάνει χώρα στο τραπέζι και όχι μπροστά στην τηλεόραση ή στον υπολογιστή.

Όταν το παιδί δε συγκεντρώνεται στο φαγητό του αλλά σε κάτι άλλο που μπορεί να κάνει παράλληλα, ασυναίσθητα καταναλώνει μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού, ενώ δεν εκτιμά και αυτό που τρώει.

Όσο θέλει!

Μη λέτε ποτέ στο παιδί «άδειασε το πιάτο σου!». Μην το πιέζετε να φάει. Το παιδί μπορεί από μόνο του να ρυθμίσει πόσο θα φάει όταν πεινάει πραγματικά.

Μη χρησιμοποιείτε το φαγητό για επιβράβευση

Μην μαθαίνετε, δηλαδή, στα παιδιά να τρώνε ακόμα κι αν δεν πεινούν.

Γίνετε καλό παράδειγμα προς μίμηση

Αν το παιδί σας βλέπει να κουλουριάζεστε μπροστά στην τηλεόραση με μία σακούλα πατατάκια, το πιθανότερο είναι ότι θα κάνει και εκείνο το ίδιο.

Επιτρέψτε τα «γλυκά κεράσματα» (μία στο τόσο)

Αν το παιδί λαχταρίσει ένα παγωτό, μην του πείτε όχι. Πάρτε του, όμως, ένα χωνάκι με μία μικρή μπαλίτσα –όχι με τέσσερις!

Γλυκά με μέτρο

Δεν χρειάζεται να υπάρχουν γλυκά στο σπίτι, σε μόνιμη βάση. Μπορείτε να έχετε γλυκά όταν υπάρχει κάποια γιορτή, ενώ όταν το παιδί θέλει να φάει κάτι γλυκό μπορείτε να του προσφέρετε ένα αγαπημένο του φρούτο.

Ρυθμίζετε τον όγκο

Μην προσφέρετε στο παιδί μεγάλη ποσότητα κρέατος για να χορτάσει στο γεύμα του. Προτιμήστε ένα πιο μικρό κομμάτι κρέας, δίπλα σε λαχανικά ή άλλα συνοδευτικά.

Αποφύγετε τα αναψυκτικά

Πραγματικά δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα στο παιδί, πέρα από κενές θερμίδες, ενώ παράλληλα καταστρέφουν τα δόντια. Μαζί με το φαγητό, προτιμήστε να προσφέρετε νερό ή χυμό.

Ευχαριστούμε τον κ. Διαγόρα Ζαργάνη, Παιδίατρο, Διευθυντή Β’ Παιδιατρικής Κλινικής, Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών, για την επιστημονική επιμέλεια.

ΠΗΓΗ. iatrikokentro.gr

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

variosox