Μητέρα - Παιδί

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • ΚΑΡΑΚΟΖΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, MD ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΘΥΡΕΟΕΙΔΟΥΣ
  • Θεραπεία με
  • ''Ρινοπλαστική χωρίς νυστέρι με τη βοήθεια του Υαλουρονικού οξέος''
  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

baby sleep

Ο ύπνος είναι απαραίτητος για όλους τους ανθρώπους σε οποιαδήποτε ηλικία κι αν βρίσκονται. Όμως, ο ύπνος για τα παιδιά αποτελεί βασικό και σημαντικό κομμάτι της ανάπτυξης τους, καθώς συμβάλλει στην αποτελεσματικότερη λειτουργία πολλών διαφορετικών οργάνων του οργανισμού.

Αρχικά, οι μύες, συμπεριλαμβανομένης της καρδιάς, επιδιορθώνονται μόνοι τους κατά την διάρκεια του ύπνου. Επιπλέον, ο ύπνος ρυθμίζει τον μεταβολισμό του οργανισμού, διότι ελέγχει τα "σημάδια" που ειδοποιούν το παιδί σας για το αν πεινάει ή αν είναι φουσκωμένο, γεγονός που συμβάλλει στο να διατηρείται το παιδί σας σε ιδανικό βάρος. Ενώ το παιδί σας ονειρεύεται , το μυαλό του επεξεργάζεται και αποθηκεύει τις αναμνήσεις από την ημέρα , ώστε να μπορεί να τις θυμάται αργότερα. Αυτό είναι ένα βασικό μέρος της μάθησης. Το παιδί σας χρειάζεται ,επίσης,  τον ύπνο για να το βοηθήσει να προσέχει στο σχολείο.

Τα παιδιά χρειάζονται περισσότερο χρόνο ξεκούρασης από ό, τι οι ενήλικες. Συγκεκριμένα, ένα παιδί χρειάζεται 11 με 14 ώρες συνολικού ύπνου σε μια μέρα . Από 3 έως 5 ετών χρειάζονται λίγο λιγότερο - περίπου 11 με 13 ώρες . Εάν το παιδί σας είναι 6 έως 13, θα πρέπει να κοιμάται 9 έως 11 ώρες. Οι έφηβοι χρειάζονται 8 έως 10 ώρες.

Κατά πόσο το παιδί σας νυστάζει κατά τη διάρκεια της ημέρας, εξαρτάται από το πόσο κοιμάται τη νύχτα. Το παιδί σας μπορεί να κοιμηθεί περισσότερες από 13 ώρες αφού ο ήλιος δύσει , ή μπορεί να κοιμηθεί 8 ώρες το βράδυ και τις υπόλοιπες να τις συμπληρώσει το μεσημέρι. Τα περισσότερα παιδιά σταματούν να κοιμούνται κατά τη διάρκεια της ημέρας από την ηλικία 5 ετών. Εάν το παιδί σας εξακολουθεί να κοιμάται το μεσημέρι σε αυτή την ηλικία, μπορεί να χρειαστεί να πάει για ύπνο μια ώρα νωρίτερα.

Θα καταλάβετε ότι το παιδί σας ξεκουράζεται σωστά, όταν το παίρνει ο ύπνος 15 με 30 λεπτά αφού ξαπλώσει στο κρεβάτι. Επίσης, ένα παιδί που ξεκουράζεται, το πρωί ξυπνάει εύκολα όταν έρχεται η ώρα να σηκωθεί, χωρίς να χρειάζεται να πηγαίνετε ξανά και ξανά στο δωμάτιο του. Μια ακόμη ένδειξη για το αν το παιδί σας κοιμάται αρκετά καλά, είναι ότι κατά την διάρκεια της ημέρας δεν έχει ανάγκη να πάρει έναν «υπνάκο».

Μερικές φορές, η δυσκολία του παιδιού σας να κοιμηθεί, είναι μέρος της ανάπτυξης του. Όμως, υπάρχουν περιπτώσεις που κρύβονται ιατρικοί λόγοι πίσω από αυτό το πρόβλημα. Παρακολουθείστε το παιδί σας όταν κοιμάται για να παρατηρήσετε αν ροχαλίζει, αν δυσκολεύεται να αναπνεύσει ή αν μεσολαβούν μεγάλα διαστήματα μεταξύ των αναπνοών του. Ίσως να πρέπει να εξεταστεί για υπνική άπνοια. Η υπνοβασία, οι εφιάλτες ή το να βρέχει το κρεβάτι του, θα μπορούσαν ,επίσης, να θεωρηθούν σημάδια. Μιλήστε με τον παιδίατρο σας για να σας βοηθήσει να βρείτε τι συμβαίνει στο παιδί σας.

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση