Μητέρα - Παιδί

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • ΚΑΡΑΚΟΖΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, MD ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΘΥΡΕΟΕΙΔΟΥΣ
  • Θεραπεία με
  • ''Ρινοπλαστική χωρίς νυστέρι με τη βοήθεια του Υαλουρονικού οξέος''
  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

autism

Ελπίδες καλύτερης κοινωνικής ενσωμάτωσης έχουν τα παιδιά με διαταραχές του φάσματος του αυτισμού, χάρη στο ρομποτικό παιχνίδι ARRoW που σε συνδυασμό με ειδική παιδαγωγική μέθοδο, ανέπτυξε επιστημονική ομάδα του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με συντονιστή τον επίκουρο καθηγητή Νικόλαο Φαχαντίδη.

Το ARRoW διακρίθηκε μάλιστα προ ημερών στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό TELLUS Awards - Technology Enhanced Learning, καθώς επιλέχθηκε στη νικήτρια τετράδα με τις πιο καινοτόμες εφαρμογές εκπαιδευτικής τεχνολογίας στην Ευρώπη.

«Δεν είναι απλώς ένα ρομπότ. Είναι μία καινοτόμος παιδαγωγική μέθοδος, που εφαρμόζεται με τη βοήθεια του ρομποτικού συνεργάτη, από τον γονέα, τον εκπαιδευτικό και τον θεραπευτή του παιδιού, που παρουσιάζει τη διαταραχή του αυτισμού» εξηγεί ο κ. Φαχαντίδης, διευκρινίζοντας ότι η μέθοδος περιλαμβάνει διακριτά βήματα, που ξεκινούν από την πρώτη επαφή και σύνδεση του παιδιού με το παιχνίδι και φτάνουν στον γενικό στόχο της κοινωνικοποίησης.

Πρόκειται για ένα διαδραστικό παιχνίδι, καθώς έχει ενσωματώσει χαρακτηριστικά λόγου, έκφρασης και κίνησης, ενώ είναι πολύ εύκολο στον χειρισμό. Το παιδί μπορεί να κοιμάται με αυτό ή να το παίρνει μαζί του, ενώ το μέγεθός του είναι τέτοιο, ώστε να ενισχύει τη διάδραση. «Η μορφή του λούτρινου δεν είναι τυχαία, αλλά την επιλέξαμε μετά από έρευνα» συμπληρώνει ο επικεφαλής ερευνητής.

Βασικός στόχος του ARRoW είναι η ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων στα παιδιά με αυτισμό και, στην κατεύθυνση αυτή, βασικό πλεονέκτημά του είναι, ότι δεν έχει από πριν προγραμματισμένες λειτουργίες, αλλά ο θεραπευτής ή εκπαιδευτικός προγραμματίζει το ρομπότ με βάση τις δραστηριότητες, που θέλει να πραγματοποιήσει μέσα από το παιχνίδι.

«Είναι σημαντικό ότι η λειτουργία του ρομπότ εξατομικεύεται στις ανάγκες του παιδιού και δεν περιορίζει τον εκπαιδευτικό ή θεραπευτή στο πρόγραμμα που διαμορφώνει» τονίζει ο κ. Φαχαντίδης, προσθέτοντας ότι για το φάσμα του αυτισμού οι ηλικίες που υποστηρίζονται από το παιχνίδι είναι μέχρι και το δημοτικό.

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση