Ομορφιά

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Ο ΔΙΚΤΑΜΟΣ''
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΣΤΑΦΙΔΑ''
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ  ''Η ΚΑΠΑΡΗ''
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

nnstogia.jpg

Αν τα όμορφα και γερά νύχια είναι για εσάς ανέφικτος στόχος και το βερνίκι αποτελεί απαραίτητο «αξεσουάρ» για κάλυψη- απόκρυψη, μάλλον θα πρέπει να επαναδιαπραγματευτείτε το καθημερινό σας μενού.

Η κατάλληλη διατροφή είναι ένα από τα σημαντικότερα «εργαλεία», για να αποκτήσετε γερά και όμορφα νύχια. Κύρια θρεπτικά συστατικά για την υγεία των νυχιών είναι οι πρωτεϊνες, το ασβέστιο, ο ψευδάργυρος και ο σίδηρος.

Ασβέστιο: Η έλλειψή του μπορεί να οδηγήσει σε αδύναμα και εύθραυστα νύχια.
Τροφές: Γάλα, γιαούρτι, τυριά, ψάρια, όσπρια, μήλα, φράουλες, πορτοκάλια κ.ά.

Σίδηρος:  Τα λεπτά νύχια που σπάζουν εύκολα, πιθανόν να είναι και αποτέλεσμα της ανεπαρκούς πρόσληψης σιδήρου.
Τροφές:  Συκώτι, κακάο σκόνη, όσπρια, σοκολάτα, κόκκινο κρέας, αβγό, γαρίδες, καλαμάρια, σπανάκι, γαλοπούλα, ξηροί καρποί κ.ά.

Άλλα προβλήματα

Πρωτεΐνη: Η πρωτεΐνη (κυρίως με τη μορφή κερατίνης) αποτελεί τη βασικό δομικό συστατικό των νυχιών. Η έλλειψη ικανοποιητικής πρόσληψης πρωτεΐνης οδηγεί στην εμφάνιση λευκών στιγμάτων.
Τροφές: Αβγά, γαλοπούλα, κοτόπουλο, κόκκινο κρέας, ψάρια, τυριά, όσπρια κ.ά.

Ψευδάργυρος: Σχετίζεται με τον περιορισμό των άσπρων κηλίδων στα νύχια.
Τροφές: Συκώτι, άσπρο και κόκκινο κρέας, μανιτάρια, ωμά στρείδια, μαγιά της μπύρας, μπανάνα, κρόκος αυγού, ψάρια, όσπρια, ξηροί καρποί, θαλασινά, λαχανικά (σπαράγγια, μπρόκολα, σέσκουλα, πράσινα λάχανα, σπανάκι, κίτρινη κολοκύθα)

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

variosox