Διατροφή

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • Θεραπεία με
  • ''Ρινοπλαστική χωρίς νυστέρι με τη βοήθεια του Υαλουρονικού οξέος''
  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ

Fresh-Veggies-istock-photo-1

Τα βιολογικά φρούτα και λαχανικά περιέχουν λιγότερα φυτοφάρμακα και περισσότερες ωφέλιμες αντιοξειδωτικές ουσίες, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύεται στο British Journal of Nutrition.

o-FOOD-IN-FRIDGE-facebook

Μπορεί όλοι από συνήθεια να θεωρούμε πως το καλύτερο για όλες τις τροφές είναι να τις αποθηκεύουμε στο ψυγείο. Ωστόσο, υπάρχουν τρόφιμα που δεν πρέπει να τα τοποθετούμε στο ψυγείο είτε γιατί χάνουν τη γεύση τους, είτε γιατί χαλάνε και σαπίζουν είτε γιατί χάνουν όλα τα θρεπτικά τους συστατικά.

bad-food-625x347

Όσο μεγαλώνουμε τόσο περισσότερο πρέπει να προσέχουμε ποιες τροφές καταναλώνουμε, και να αποφεύγουμε τις τροφές που «καταστρέφουν» την καρδιά. Η σωστή και ισορροπημένη διατροφή θα σας βοηθήσει να θωρακίσετε την καρδιά σας και να αποφύγετε δυσάρεστες επιπλοκές στο μέλλον.

xalvas

Γράφει: Γιάννης Χρύσου,

Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, Γεν. Γραμματέας Ελληνικού Ινστιτούτου Διατροφής

almonds-health-food

Η κατανάλωση αμυγδάλων και η ενσωμάτωσή τους στο καθημερινό διαιτολόγιο, μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων, διατηρώντας υγιή τα αιμοφόρα αγγεία, σύμφωνα με νέα έρευνα.