Διατροφή

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • Θεραπεία με
  • ''Ρινοπλαστική χωρίς νυστέρι με τη βοήθεια του Υαλουρονικού οξέος''
  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ

Food1

Υπάρχουν κάποια τρόφιμα, που οι περισσότεροι αδυνατούν να τα βγάλουν από τη διατροφή τους γιατί πολύ απλά τους... αρέσουν. Αλλοι πάλι δεν θέλουν ούτε να τα βλέπουν. Οπως και να έχει η συχνή, υπερβολική κατανάλωσή τους έχει συνδεθεί με διάφορα προβλήματα υγείας και για αυτό πρέπει η λήψη τους να είναι προσεκτική και σε λογικά πλαίσια.

entero

Η υγεία και καλή λειτουργία του εντέρου είναι ένα ζήτημα που απασχολεί ιδιαίτερα αρκετούς από εμάς. Γι’ αυτό και οι γιατροί συνιστούν ημερήσια κατανάλωση περίπου 25 γραμμαρίων ινών για την καλή λειτουργία του εντέρου.

pinard

Eκχύλισμα από σπανάκι που περιέχει μεμβράνες από πράσινα φύλλα μειώνει το αίσθημα της πείνας κατά 95% και αυξάνει την απώλεια βάρους κατά 43%, σύμφωνα με νέα σουηδική έρευνα.

The-amazing-benefits-of-bananas-1

Ίσως ήδη γνωρίζετε ότι οι μπανάνες είναι πλούσιες σε κάλιο – συγκεκριμένα περιέχουν το 12% της συνιστώμενης ημερησίας κατανάλωσης – ενώ είναι πηγή βιταμινών Cκαι B6. Εάν δεν είναι αρκετά αυτά για να τις προσθέσετε στο καθημερινό σας διατροφολόγιο, σας προσφέρουμε όλους 5 λόγους για να αγαπήσετε τις μπανάνες…

Healthy-fruits

Η καθημερινή κατανάλωση φρούτων μπορεί να συμβάλλει στην μείωση εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων έως και 40%, σύμφωνα με νέα μεγάλη βρετανο-κινεζική επιστημονική έρευνα.