Διατροφή

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • Προστασία των παιδιών από τον ήλιο
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • science labs
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Ο ΔΙΚΤΑΜΟΣ''
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
  • ALI STUNT  Pancreatic Cancer Action
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΣΤΑΦΙΔΑ''
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ  ''Η ΚΑΠΑΡΗ''
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

rawmilkromanou22.jpg

Πολλές φορές αντιμετωπίζουμε τα προϊόντα που λαμβάνουμε απευθείας από την ύπαιθρο ως πιο αγνά και μη επεξεργασμένα, μπορεί όμως να κρύβουν σοβαρούς κινδύνους, ακριβώς λόγω αυτής της έλλειψης επεξεργασίας. Το απαστερίωτο γάλα μπορεί να περιέχει επικίνδυνα βακτήρια, παράσιτα και ιούς. Δυστυχώς στις ΗΠΑ, οι επιδημίες από την κατανάλωση απαστερίωτου γάλακτος βρίσκονται σε άνοδο

fastlentilsromanou.jpg

Τα τελευταία χρόνια, έχουν αυξηθεί σημαντικά οι άνθρωποι που αποφασίζουν να νηστέψουν σαράντα μέρες. Ωστόσο, δεν το κάνουν όλοι λόγω της θρησκείας, αλλά επειδή το βρίσκουν ως μία καλή ευκαιρία να βγάλουν, έστω για σαράντα ημέρες το κρέας και τα ζωικά τρόφιμα από τη διατροφή τους. Τα οφέλη από μία τέτοια κίνηση είναι πολλά- είναι χαρακτηριστικό ότι η νηστεία βελτιώνει σημαντικά ορισμένους κρίσιμους δείκτες της υγείας μας, όπως τις τιμές της χοληστερόλης, της αρτηριακής πίεσης και του σακχάρου.

walnutsromanou.jpg

Μία δίαιτα πλούσια σε καρύδια μπορεί να είναι η απάντηση για τους άνδρες που αντιμετωπίζουν προβλήματα με την ποιότητα του σπέρματός τους. Η μελέτη πραγματοποιήθηκε σε ζώα, ωστόσο έδειξε με σαφήνεια ότι τα καρύδια μειώνουν την υπεροξείδωση των λιπιδίων, μια διαδικασία που καταστρέφει τα σπερματικά κύτταρα.

fruitveggieromanou22.jpg

Mέχρι σήμερα, η κατανάλωση πέντε μερίδων φρούτων και λαχανικών ημερησίως θεωρείτο μία καλή ποσότητα για την εξασφάλιση ενός καλού επιπέδου υγείας. Σύμφωνα με μία νέα μελέτη, ωστόσο, υπάρχουν πολύ μεγαλύτερα οφέλη από την ημερήσια κατανάλωση δέκα μερίδων, στην πρόληψη των νοσημάτων και στον πρόωρο θάνατο.

grilledshrimpsromanou22.jpg

H κατανάλωση γαρίδων ως μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής, δεν είναι μόνο ασφαλής αλλά μπορεί να προσφέρει στον οργανισμό πολύτιμα θρεπτικά συστατικά.

variosox