Διατροφή

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • Προστασία των παιδιών από τον ήλιο
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • science labs
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Ο ΔΙΚΤΑΜΟΣ''
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
  • ALI STUNT  Pancreatic Cancer Action
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΣΤΑΦΙΔΑ''
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ  ''Η ΚΑΠΑΡΗ''
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

soybeansromanou.jpg

Στον μεταβολισμό ενός μικροθρεπτικού συστατικού της σόγιας εντόπισαν ερευνητές, τα οφέλη της συγκεκριμένης τροφής στην υγείας της καρδιάς, σύμφωνα με μελέτη της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου του Πίτσμπουργκ.

paxis.ets.jpg

Ορισμένες δατροφικές ελλείψεις μπορεί να γίνουν τροχοπέδη στην προσπάθεια απώλειας βάρους, προκαλώντας απογοήτευση στα άτομα που κάνουν δίαιτα. Το ζήτημα αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, δεδομένου ότι κλινικές διατροφικές μελέτες δείχνουν ότι οι άνθρωποι του δυτικού πολιτισμού υποφέρουν από μαζικές διατροφικές ελλείψεις σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.

latenightsnacksromanou.jpg

Eίναι 11 το βράδυ και νιώθετε το στομάχι σας να σας... τραβάει; Παρόλο που το φαγητό τόσο αργά θεωρείται μάλλον «απαγορευμένο», ιδίως αν ακολουθείτε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους, το να φάτε κάτι για να μην πέσετε στο κρεβάτι πεινασμένος –με κίνδυνο να μην μπορέσετε να κοιμηθείτε λόγο της πείνας- δεν είναι αμαρτία.

superfoodsromanou22.jpg

Κατά καιρούς, όλο και κάποιο φρούτο ή λαχανικό κερδίζει τον τίτλο του superfood. Τι είναι όμως οι υπερτροφές; Είναι τροφές με υψηλή συγκέντρωση –πολύ πιο υψηλή σε σχέση με τα παραδοσιακά τρόφιμα- πολλών και υψηλής ποιότητας θρεπτικών συστατικών (όπως π.χ. βιταμινών, αντιοξειδωτικών, μετάλλων, πρωτεΐνης, ω-3 και μονοακόρεστων λιπαρών οξέων) και υψηλή διατροφική αξία. Με λίγα λόγια, συγκεντρώνουν μέσα τους πολλά από τα θρεπτικά συστατικά της φύσης και σας τα προσφέρουν όλα συμπυκνωμένα, σε μια μπουκιά!

chosingfishromanou22.jpg

Οι διατροφολόγοι δεν παύουν να μας υπενθυμίζουν ότι πρέπει να βάλουμε το ψάρι στη διατροφή μας. Τι θα πρέπει να προσέξουμε ωστόσο, για να εξασφαλίσουμε ότι το ψάρι που θα καταλήξει στο τραπέζι μας είναι φρέσκο;

addbanner

variosox