Διατροφή

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • Προστασία των παιδιών από τον ήλιο
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • science labs
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Ο ΔΙΚΤΑΜΟΣ''
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
  • ALI STUNT  Pancreatic Cancer Action
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΣΤΑΦΙΔΑ''
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ  ''Η ΚΑΠΑΡΗ''
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Glutenfreediabeteromanou22.jpg

Δεν είναι τόσο υγιεινή όσο νομίζαμε η αποχή από την κατανάλωση γλουτένης, καθώς νέα μελέτη τη συσχετίζει με αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2. Αν και παλαιότερες μελέτες είχαν υποστηρίξει ότι η δίαιτα ελεύθερη γλουτένης μειώνει τον κίνδυνο για την εμφάνιση διαβήτη τύπου 1, η νέα μελέτη που παρουσιάστηκε σε επιστημονική εκδήλωση της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας συσχετίζει την απουδία γλουτένης από τον οργανισμό με αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2.

foodstrongbonese1.jpg

Με πρωταγωνιστές το γάλα και τα προϊόντα του, η διατροφή μας βοηθάει να «χτίσουμε» το σώμα, που θα μας κρατήσει όρθιους, μέχρι τελικής πτώσεως.

honeye1.jpg

Πρόσφατα διάβασα στο twitter, ένα σχόλιο ότι αν τρώμε μια κουταλιά της σούπας μέλι την ημέρα, είναι ότι καλύτερο για την υγεία μας. Ισχύει; Γράφει ο διαιτολόγος-διατροφολόγος, Παρασκευάς Παπαχρήστος.

immunityfoodromanou.jpg

Στην προσπάθεια ενίσχυσης του ανοσοποιητικού μας, η διατροφή μας παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Επειδή οι ιώσεις καλά κρατούν, είναι σημαντικό να εμπλουτίσουμε τη διατροφή μας με τροφές που θα μας προστατεύσουν. Πριν αναφερθούμε στις τροφές που ενισχύουν το ανοσοποιητικό, ας πούμε τι πρέπει να αποφεύγουμε. Η ζάχαρη και οι τροφές με υψηλό γλυκαιμικό φορτίο (πχ. το λευκό ψωμί, τα τρόφιμα από ραφιναρισμένο αλεύρι, τα ζυμαρικά, το ρύζι και οι πατάτες) μειώνουν την λειτουργία του ανοσοποιητικού σας συστήματος σχεδόν αμέσως.

rawmilkromanou22.jpg

Πολλές φορές αντιμετωπίζουμε τα προϊόντα που λαμβάνουμε απευθείας από την ύπαιθρο ως πιο αγνά και μη επεξεργασμένα, μπορεί όμως να κρύβουν σοβαρούς κινδύνους, ακριβώς λόγω αυτής της έλλειψης επεξεργασίας. Το απαστερίωτο γάλα μπορεί να περιέχει επικίνδυνα βακτήρια, παράσιτα και ιούς. Δυστυχώς στις ΗΠΑ, οι επιδημίες από την κατανάλωση απαστερίωτου γάλακτος βρίσκονται σε άνοδο

addbanner

variosox