Διατροφή

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ (Θεραπεία με Νήματα)
  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Ο ΔΙΚΤΑΜΟΣ''
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΣΤΑΦΙΔΑ''
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ  ''Η ΚΑΠΑΡΗ''
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

DETYUEHRTGHWR4TYH6YHHYHHUJYYYYYY.jpg

Αν θέλετε και εσείς να διώξετε το άγχος από τη ζωή σας κάντε το τρώγοντας! Δείτε τις αγχολυτικές τροφές που πρέπει να εντάξετε από αύριο κιόλας στο διαιτολόγιό σας.

Τυρί

Το τυρί και τα γαλακτοκομικά, επειδή περιέχουν ασβέστιο θεωρείται ότι μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση τους στρες. Σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει στο παρελθόν, το ασβέστιο, μεταξύ άλλων, διαθέτει «ηρεμιστικές» και χαλαρωτικές ιδιότητες και για αυτό όταν μας λείπει, δυσκολευόμαστε να ηρεμήσουμε.

Πράσινα λαχανικά

Το μπρόκολο και η ρόκα συγκεκριμένα περιέχουν τις βιταμίνες που χρειάζεται το σώμα μας σε περιόδους στρες. Πολλά από αυτά τα λαχανικά περιέχουν επίσης κάλιο, το οποίο είναι απαραίτητο για το νευρικό μας σύστημα και μπορεί να μας ηρεμήσει.

Πορτοκάλια

Τα πορτοκάλια και οι πιπεριές είναι τρόφιμα πολύ πλούσια σε βιταμίνη C που είναι απαραίτητη για τον οργανισμό μιας και τον προστατεύει από τις σοβαρές επιπτώσεις που έχει το άγχος.

Καστανό ρύζι

Όλα τα δημητριακά ολικής αλέσεως, όπως το σιτάρι, η βρώμη και το καστανό ρύζι, περιέχουν πολλές βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Πού βοηθάει αυτό; Στην παραγωγή σεροτονίνης, προσφέροντάς μας «καλούς» υδατάνθρακες που δεν αυξάνουν απότομα τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Αμύγδαλα 

Τα αμύγδαλα αποτελούν καλή πηγή Βιταμινών Β2 και Ε. Η σοκολάτα είναι πλούσια σε τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που μετατρέπεται στον οργανισμό σε σεροτονίνη.

Αβοκάντο

Το νόστιμο αυτό φρούτο περιέχει, μεταξύ άλλων, λουτεϊνη, βιταμίνη Ε και φυλλικό οξύ τα οποία θωρακίζουν τον οργανισμό μας από το έντονο στρες. Θα πρέπει, ωστόσο, να μην το παρακάνετε με την ποσότητα που καταναλώνετε, καθώς είναι πλούσιο σε λιπαρά και επομένως, σε θερμίδες!

Βρώμη

Η βρώμη, χάρη στους σύνθετους υδατάνθρακες που περιέχει, αυξάνει τη σεροτονίνη, δηλαδή το νευροδιαβιβαστή της χαράς. Ως εκ τούτου, μας βοηθά να νιώθουμε πιο ήρεμοι και πιο ευδιάθετοι. Σύμφωνα με έρευνες, μάλιστα, ένα μπολ με γάλα και λίγες κουταλιές βρώμης, αποτελούν ιδανική επιλογή για το πρωινό γεύμα των παιδιών, καθώς τα βοηθά να παραμένουν, πνευματικά, δραστήρια.

Καρύδια

Τα καρύδια, λόγω της μελοτονίνης αλλά και της κρυπτοφάνης που περιέχουν, έχουν την ιδιότητα να βελτιώνουν τη μνήμη και τη συγκέντρωσή μας. Επιπλέον, δρουν ευεργετικά σε όσους πάσχουν από αϋπνίες, χαρίζοντας τους έναν εύκολο και ήρεμο ύπνο.

Πράσινο τσάι

Έχει αποδειχθεί επιστημονικώς ότι το πράσινο τσάι επηρεάζει τα επίπεδα σεροτονίνης στον εγκέφαλο, με αποτέλεσμα να μας χαρίζει όμορφη και χαλαρή διάθεση.

Μαύρη σοκολάτα

Η καφεϊνη και η θεοβρωμίνη που περιέχονται στη μαύρη σοκολάτα, έχουν την ιδιότητα να διεγείρουν το κεντρικό νευρικό σύστημα, να βελτιώνουν τη λειτουργία του εγκεφάλου και να ανεβάσουν τη διάθεσή μας! Καθώς η δράση της είναι ηρεμιστική και αντικαταθλιπτική ως ένα βαθμό, σε στιγμές έντονης πίεσης, αφεθείτε στη γεύση της αγαπημένης σας μαύρης σοκολάτας!

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

variosox