Διατροφή

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • Θεραπεία με
  • ''Ρινοπλαστική χωρίς νυστέρι με τη βοήθεια του Υαλουρονικού οξέος''
  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Ο ΔΙΚΤΑΜΟΣ''
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΣΤΑΦΙΔΑ''
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ  ''Η ΚΑΠΑΡΗ''
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

sertywertertertrtretretertert.jpg

Έχουμε όλοι ακούσει το ρητό ότι το πρωινό είναι «το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας» αλλά πώς ξέρουμε τι πρέπει να φάμε για να έχουμε αρκετή ενέργεια για να ξεκινήσουμε την ημέρα ,ας και ταυτόχρονα να μην παχύνουμε!

1. βρώμη

Η βρώμη είναι ένα από τα καλύτερα τρόφιμα για πρωινό, επειδή είναι γεμάτη με ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, κάλιο και φυτικές ίνες. Όταν αγοράζεις συσκευασμένο αλεύρι ή νιφάδες βρώμης, είναι πάντα καλύτερο να αποφεύγεις αυτά που συνοδεύονται με άλλα..

2. γκρέιπφρουτ

Περιέχει τουλάχιστον 90% νερό και είναι ιδανικό για την ενυδάτωση του οργανισμού το πρωί. Επίσης, είναι γεμάτη από ηλεκτρολύτες και αντιοξειδωτικές ουσίες που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα, καθώς είναι πλούσιο σε κάλιο, χολίνη, και βιταμίνη C.

3. μπανάνα

Ιδιαίτερα καλή για τα άτομα με υψηλή αρτηριακή πίεση, αφού έχει υψηλά επίπεδα καλίου. Επίσης δίνει ενέργεια και είναι πάντα μια γλυκιά προσθήκη στα δημητριακά ή πλιγούρι βρώμης.

4. αυγά

Ένα κλασικό φαγητό για πρωινό σε πολλά μέρη του κόσμου. Τα αυγά έχουν βιταμίνη D, πρωτεΐνη και άλλα σημαντικά θρεπτικά συστατικά!

5. βούτυρο αμυγδάλου και φυστικοβούτυρο

Εξαιρετικές πηγές πρωτεΐνης τόσο το βούτυρο αμυγδάλου όσο και το φυστικοβούτυρο είναι νόστιμες επιλογές για πρωινό. Περιέχουν ακόρεστα λίπη και θα σου δώσει ενέργεια για να ξεκινήσεις τη μέρα σου.

6. δημητριακά

Εύκολο, γρήγορο και νόστιμο πρωινό. Για πιο υγιεινή επιλογές, προτίμησε τα δημητριακά ολικής αλέσεως. Συνόδεψέ το με άπαχο γάλα αντί για πλήρες σε λιπαρά είναι ένα απόλυτα διαιτητικό πρωινό.

7. βακκίνια / φράουλες / μούρα

Περιέχουν λιγότερες θερμίδες από ό, τι πολλά άλλα φρούτα. Τα φρέσκα μούρα είναι πάντα μια υγιεινή επιλογή, αφού είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά και βιταμίνες που δυναμώνουν τον οργανισμό.

8. ελληνικό γιαούρτι

Το ελληνικό γιαούρτι είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και ασβέστιο. Χωρίς πολλά λιπαρά και προσθέτοντας φρούτα και το μέλι έχεις ένα εύκολο, νόστιμο και υγιεινό πρωινό.

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

variosox