Διατροφή

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Ο ΔΙΚΤΑΜΟΣ''
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΣΤΑΦΙΔΑ''
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ  ''Η ΚΑΠΑΡΗ''
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

 

trogontas-mono-psito-salata-tha-zsfdgasdrgadynatiso.jpg

Όλοι έχουμε δοκιμάσει τουλάχιστον μια φορά να χάσουμε βάρος απλά τρώγοντας μπριζόλες, μπιφτέκια, τυριά και αλλαντικά, και μάλιστα χωρίς την παρακολούθηση ειδικού!

Ο κύριος ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΠΑΘΟΛΟΓΟΣ - ΔΙΑΒΗΤΟΛΟΓΟΣ μας εξηγεί.
Εφαρμόζουμε μια αυτοσχέδια πρωτεϊνική δίαιτα, επηρεασμένοι από αυτά που έχουμε διαβάσει για διάφορες δίαιτες όπως η Atkins και η Dukan. Τα αποτελέσματα που βλέπουμε τις πρώτες μέρες είναι αρκετά ενθαρρυντικά και συνεχίζουμε με το ίδιο μοτίβο μέχρι να φτάσουμε τον στόχο μας. Τελικά όμως θα καταφέρουμε να τον φτάσουμε;
Στη δίαιτα τύπου “ψητό-σαλάτα” αποκλείονται εντελώς τρόφιμα που περιέχουν υδατάνθρακες, όπως  φρούτα, ψωμί, ζυμαρικά, δημητριακά, όσπρια και γαλακτοκομικά. Όλα τα γεύματα της ημέρας περιλαμβάνουν αποκλειστικά πρωτεϊνούχες τροφές όπως κοτόπουλο, μοσχάρι, χοιρινό, ψάρι, αυγά και αλλαντικά σε συνδυασμό με κάποια λαχανικά.
Η δίαιτα αυτή οδηγεί πράγματι σε μεγάλη αρχική απώλεια βάρους λόγω της μεγάλης απώλειας υγρών. Ωστόσο, προκύπτουν σοβαρά θέματα στον οργανισμό από την ανισορροπία βασικών θρεπτικών συστατικών! O οργανισμός δεν καλύπτεται από βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες καθώς και από την απαραίτητη ποσότητα υδατανθράκων.
Ο πλήρης αποκλεισμός των υδατανθράκων μπορεί να προκαλέσει προβλήματα όπως εκνευρισμό, έντονη αδυναμία, ζαλάδες και κόπωση, ενώ η πλήρη απουσία φυτικών ινών μπορεί να οδηγήσει σε δυσκοιλιότητα. Επιπλέον, η ανεπαρκής κάλυψη του οργανισμού με βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικές ελλείψεις, πονοκεφάλους, εξασθένηση του ανοσοποιητικού συστήματος και εξάντληση.
Εξίσου απογοητευτικά είναι τα αποτελέσματα της εν λόγω δίαιτας και στην απώλεια βάρους. Την αρχική απώλεια βάρους, ακολουθεί σημαντική επιβράδυνση ή στασιμότητα. Και αυτό γιατί η περιορισμένη ποικιλία των τροφών και η μικρή εναλλαγή των γεύσεων σε συνδυασμό με την εξάντληση που νιώθουμε μας οδηγεί στο να τα εγκαταλείψουμε! Αρχίζουμε λοιπόν και τρώμε τα τρόφιμα που στερηθήκαμε, και μάλιστα σε μεγαλύτερη ποσότητα συγκριτικά με πριν! Το βάρος επανέρχεται με αυτόν τον τρόπο γρήγορα στο αρχικό, και πολλές φορές μάλιστα το ξεπερνάει!
Δεν υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία που να συνηγορούν υπέρ μια πρωτεϊνικής δίαιτας τύπου “ψητό-σαλάτα”. Μια σωστά σχεδιασμένη δίαιτα πρέπει να είναι επαρκής σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, χαμηλή σε λιπαρά και πλούσια σε φυτικές ίνες και βιταμίνες. Μη ξεχνάμε επίσης ότι απώτερος στόχος πέρα από την απώλεια βάρους, είναι η διατροφική εκπαίδευση και η αλλαγή των διατροφικών μας συνηθειών!

spiros_georgios.jpg

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΠΥΡΟΣ , ΠΑΘΟΛΟΓΟΣ - ΔΙΑΒΗΤΟΛΟΓΟΣ

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

variosox