Διατροφή

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Ο ΔΙΚΤΑΜΟΣ''
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΣΤΑΦΙΔΑ''
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ  ''Η ΚΑΠΑΡΗ''
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

chocolateeggsromanou.jpg

Αυτές τις μέρες, που η οικογένεια έχει την ευκαιρία να περνά αρκετές ώρες μαζί, οι γονείς μπορούν να τις εκμεταλλευτούν για να προβάλουν το πρότυπο της υγιεινής διατροφής, έτσι ώστε τα παιδιά να υιοθετήσουν σωστές διατροφικές συνήθειες, δίχως να στερούνται τις τροφές που αγαπούν. Το Πάσχα όμως, μικροί και μεγάλοι πρέπει να δείξουν προσοχή, ώστε να αποφευχθούν οι υπερβολές.

Tι να προσέξετε:
1. Τα πασχαλινά γλυκά
Τα παραδοσιακά γλυκά του Πάσχα είναι σχεδόν όλα φορτωμένα με πολλές θερμίδες. Τόσο το τσουρέκι όσο και τα κουλουράκια είναι πλούσια σε χοληστερίνη και κορεσμένα λιπίδια.

2. Μην ξεχνάτε τα φρούτα
Η κατανάλωση φρούτων δεν πρέπει να παραμελείται, λόγω της παρουσίας των γλυκισμάτων στο σπίτι. Εκμεταλλευθείτε τον ελεύθερο χρόνο των ημερών για να δημιουργήσετε πρωτότυπες φρουτοσαλάτες, μαζί με τα παιδιά. Τα ξηρά φρούτα (χουρμάδες, σύκα, δαμάσκηνα, βερίκοκα) αποτελούν επίσης ένα εύγευστο, θρεπτικό σνακ.

3. Focus στα λαχανικά
Τα γιορτινά τραπέζια κατά κανόνα περιλαμβάνουν μεγάλη ποικιλία κρεάτων, με τον οβελία να κατέχει κεντρική θέση. Φροντίστε να μην λείπουν από το τραπέζι σας τα λαχανικά. Η ντομάτα, το καρότο, ο αρακάς και το μπρόκολο, είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, αναγκαία για την υγεία των παιδιών.

4. Ναι στις μικρές απολαύσεις

Μην παραλείψετε να χαρίσετε στα παιδιά σας το σοκολατένιο αυγό που σίγουρα επιθυμούν.

Αν ακολουθείτε τους βασικούς κανόνες μιας ισορροπημένης διατροφής μπορείτε άφοβα να εντάξετε σ' αυτήν τις μικρές χαρές των ημερών.

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

variosox