Διατροφή

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • Θεραπεία με
  • ''Ρινοπλαστική χωρίς νυστέρι με τη βοήθεια του Υαλουρονικού οξέος''
  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Ο ΔΙΚΤΑΜΟΣ''
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΣΤΑΦΙΔΑ''
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ  ''Η ΚΑΠΑΡΗ''
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

easterlambromanou22.jpg

Αρκεί να ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές:


Γεμίστε το μισό σας πιάτο με σαλάτα. Μπορεί το κρέας να είναι ο πρωταγωνιστής της ημέρας, αλλά αυτή την εποχή υπάρχει και μεγάλη ποικιλία από λαχανικά με τα οποία μπορούμε να φτιάξουμε νόστιμες σαλάτες. Καταναλώνοντας μία πλούσια μερίδα σαλάτας, θα φάτε μικρότερη ποσότητα από πιο παχυντικά φαγητά. Μία καλή ιδέα είναι επίσης να φάτε πρώτα τη σαλάτα και μετά τα υπόλοιπα φαγητά.
Τρώτε το φαγητό σας αργά. Από τη στιγμή που θα αρχίσετε να τρώτε, μέχρι τη στιγμή που θα μεταφερθεί το μήνυμα στον εγκέφαλό σας ότι έχετε χορτάσει περνούν τουλάχιστον 20 λεπτά. Φροντίστε λοιπόν να φάτε αργά και να απολαύστε το φαγητό σας με την παρέα, δίνοντας χρόνο στο σώμα σας να συνειδητοποιήσει ότι έχει χορτάσει.
Πιείτε ένα ποτήρι νερό πριν το φαγητό. H κατανάλωση μικρής ποσότητας νερού πριν από το γεύμα οδηγεί, σύμφωνα με έρευνες, σε κατανάλωση μειωμένης ποσότητας φαγητού. Επιπλέον, είναι πιθανό κάποιος να συγχέει το αίσθημα της πείνας με αυτό της δίψας και να αισθάνεται ότι πεινάει, ενώ στην πραγματικότητα διψάει.
Φάτε πρωινό. Πριν φτάσετε στο κυριακάτικο τραπέζι, φάτε πρωινό. Θα σας βοηθήσει να ελέγξετε καλύτερα την όρεξή σας.
Καταναλώστε αλκοόλ με μέτρο. Ένα γραμμάριο αλκοόλ έχει περίπου 7 θερμίδες. Έτσι, η αυξημένη κατανάλωση ποτών μάς «φορτώνει» με περιττές θερμίδες. Προτιμήστε να καταναλώσετε κρασί και να περιορίσετε την ποσότητα σε 1-2 ποτήρια οι γυναίκες και σε 2-3 ποτήρια οι άνδρες.
Επιλέξτε φαγητά που έχουν μαγειρευτεί με λίγα λίπη. Προτιμήστε κρέας που έχει ψηθεί στην σούβλα και σαλάτες στις οποίες έχει προστεθεί λίγο ελαιόλαδο. Αποφύγετε τα τηγανητά και τα φαγητά που έχουν σάλτσες με πολλά λιπαρά.

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

variosox