Διατροφή
Άνοιγμα Panel

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Ο ΔΙΚΤΑΜΟΣ''
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΣΤΑΦΙΔΑ''
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ  ''Η ΚΑΠΑΡΗ''
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

foodsoralhealthromanou.jpg

Οι τροφές που καταναλώνουμε έχουν τεράστια σχέση με τη στοματική μας υγεία. Και αυτό είναι λογικό, αν σκεφθούμε ότι οι τροφές μας έρχονται σε άμεση επαφή με τα δόντια μας.

ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΤΡΟΦΕΣ
Tα κίτρινα και τα πορτοκαλί φρούτα είναι πλούσια σε βήτα –καροτίνη, που είναι πρόδρομος της βιταμίνης Α. Αυτές βοηθούν σημαντικά τις βλεννογόνους του οργανισμού και μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά στην υγεία των ούλων σας. Και υγιή ούλα σημαίνουν υγιή δόντια.

ΛΙΠΑΡΑ ΨΑΡΙΑ
Τα πολύτιμα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που περιέχουν βοηθούν την επιδερμίσα, τα μαλιά, τα νύχια και τα δόντια σας.

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Όταν σκέφτεστε συμπληρώματα διατροφής για υγιή δόντια, σίγουρα το πρώτο που σας έρχεται στο μυαλό είναι το ασβέστιο. Το ασβέστιο είναι σημαντικό για να έχετε γερά και υγιή δόντια – οι τροφές που θα σας εξασφαλίσουν υγιή πρόσληψη ασβεστίου είναι, εκτός από τα γαλακτοκομικά, οι σπόροι και οι ξηροί καρποί.
Επίσης, τα προβιοτικά συμβάλλουν στην υγεία του εντέρου, του στόματος και των ούλων.
Επίσης, το συνένζυμο Q10 ενισχύει τους βλεννογόνους, ενώ το ίδιο κάνει η βιταμίνη Α και η βήτα-καροτίνη.

Και τι πρέπει να αποφεύγετε;
ΤΗ ΖΑΧΑΡΗ
Η ζάχαρη δεν βλάπτει μόνο τα δόντια, αλλά και την επιδερμίδα σας, καθώς προωθεί τη γλυκοζυλίωση και τη γήρανση της επιδερμίδας.

ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΣΑΙ

ΤΟ ΚΡΕΑΣ
Περιορίστε το κρέας στη διατροφή σας. Δεν κάνει καλό στην γαστρεντερική σας οδό και έχει σημαντική επίδραση και στα δόντια σας.

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

variosox