Διατροφή
Άνοιγμα Panel

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Ο ΔΙΚΤΑΜΟΣ''
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΣΤΑΦΙΔΑ''
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ  ''Η ΚΑΠΑΡΗ''
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Το φρεσκομαγειρεμένο άμυλο αποδίδει 4 θερμίδες ανά γραμμάριο, ενώ το λίγο μπαγιάτικο μαγειρεμένο άμυλο, ονομάζεται “ανθεκτικό άμυλο’. Είναι πιο light, καθώς αποδίδει 2,2 θερμίδες και προκαλεί έντονο αίσθημα κορεσμού. Μία νέα μελέτη εξετάζει τα οφέλη του ανθεκτικού αμύλου για την υγεία. Υπάρχει αυξανόμενο ενδιαφέρον για το ανθεκτικό άμυλο τα τελευταία 10 χρόνια, εξετάζοντας μια σειρά από παράγοντες, όπως η μεταγευματική γλυκαιμία, ο κορεσμός και η υγεία του εντέρου.

Το συγκεκριμένο άμυλο δεν αφομοιώνεται από το λεπτό έντερο και για τον λόγο αυτό θεωρείται είδος διαιτητικής ίνας. Κάποιες μορφές ανθεκτικού αμύλου εμφανίζονται φυσικά σε ορισμένες τροφές, όπως οι μπανάνες, οι πατάτες, οι σπόροι και τα όσπρια, ενώ κάποιες άλλες παράγονται τεχνητά και ενσωματώνονται σε προϊόντα διατροφής. Όταν προστίθεται σε τρόφιμα, όπως ψωμί, μπισκότα κλπ. αυξάνει την περιεκτικότητα σε ίνες, χωρίς να επηρεάζει τη γεύση ή την υφή τους.

Η ανάλυση συνοψίζει τις πιθανές επιδράσεις της κατανάλωσης του ανθεκτικού αμύλου και εξερευνά τους πιθανούς μηχανισμούς δράσης. Για παράδειγμα, υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι η κατανάλωση του ανθεκτικού αμύλου μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Έχει επίσης προταθεί ότι το ανθεκτικό άμυλο ενισχύει την υγεία του εντέρου και διευκολύνει τον κορεσμό, μέσω της αυξημένης παραγωγής λιπαρών οξέων βραχείας αλύσου.
"Ξέρουμε ότι η επαρκής λήψη φυτικών ινών –τουλάχιστον 30g την ημέρα- είναι σημαντική για την επίτευξη μιας υγιεινής, ισορροπημένης διατροφής, που μειώνει τον κίνδυνο ανάπτυξης μιας ευρείας γκάμας χρονίων παθήσεων. Το ανθεκτικό άμυλο είναι ένας τύπος διαιτητικών ινών, που αυξάνει την παραγωγή λιπαρών οξέων βραχείας αλύσου στο έντερο και υπάρχουν πολλές μελέτες σε ανθρώπους που αναφέρουν την επίδρασή του στην υγεία", σημείωσε η Δρ Stacey Lockyer, στη μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Nutrition Bulletin. "Ενώ τα ευρήματα υποστηρίζουν τις θετικές επιδράσεις σε κάποιους δείκτες, απαιτείται περισσότερη έρευνα σε περισσότερες περιοχές για να τεκμηριώσουν αν η κατανάλωση του ανθεκτικού αμύλου μπορεί να επιφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα στον γενικό πληθυσμό. Ωστόσο, πρόκειται για μια συναρπαστική περιοχή για διατροφική έρευνα για το μέλλον".

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

variosox