Άσκηση

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • Θεραπεία με
  • ''Ρινοπλαστική χωρίς νυστέρι με τη βοήθεια του Υαλουρονικού οξέος''
  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ

womansquat.jpg

«Γιατί δεν γυμνάζεστε»; Αν σπεύσατε να απαντήσετε «γιατί δεν προλαβαίνω», σας προτείνουμε 5 απλές, βασικές ασκήσεις δύναμης. Δεν θα σας πάρουν περισσότερα από 5-10 λεπτά καθημερινά και θα σας εξασφαλίσουν μια καλή φυσική κατάσταση.

diet-exercise.jpg

Τακτική φυσική άσκηση και κατανάλωση περισσότερων φρούτων και λαχανικών είναι το μυστικό για καλύτερη γνωστική λειτουργία, σημειώνει μελέτη που δημοσιεύθηκε πρόσφατα στην επιθεώρηση Journal of Public Health.

business-exercise.jpg

Ναι, καλά ακούσατε. Μέχρι σήμερα γνωρίζαμε ότι η καλή φυσική κατάσταση συμβάλλει στην ευεξία του οργανισμού. Ωστόσο, μελέτη του πανεπιστημίου της Βασιλείας έδειξε ότι το να είμαστε σε φόρμα μάς προστατεύει και από τα προβλήματα υγείας που μπορούν να προκύψουν αν βιώνουμε πολύ έντονο εργασιακό στρες.

min.ets.jpg

Οι θεραπευτικές ασκήσεις είναι τόσο αποτελεσματικές για τους μεσήλικες ασθενείς που έχουν υποστεί ρήξη μηνίσκου, όσο η χειρουργική επέμβαση, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό BMJ.

walking.jpg

Τα τελευταία χρόνια, σε μια προσπάθεια να πειστεί ο κόσμος να βάλει την κίνηση στη ζωή του δημιουργήθηκε ο στόχος των 10.000 βημάτων. Είναι ο καθημερινός στόχος που θα πρέπει να επιτυγχάνει κανείς, προκειμένου να εξασφαλίσει μείωση των καρδιαγγειακών παραγόντων κινδύνου και να χάσει βάρος.