Άσκηση

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • Θεραπεία με
  • ''Ρινοπλαστική χωρίς νυστέρι με τη βοήθεια του Υαλουρονικού οξέος''
  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ

o-OLDER-MAN-WOMAN-facebook

Μόλις έξι δευτερόλεπτα έντονης άσκησης αρκούν για να βελτιώσουν την υγεία των ηλικιωμένων σύμφωνα με μία νέα μελέτη από τη Σκωτία.

home-workout

Οι σύντονες, εντατικές ασκήσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας βοηθούν στη μείωση του σακχάρου στο αίμα, σύμφωνα με νέα μελέτη από τη Νέα Ζηλανδία.

Work-Out-Weights

Η γυμναστική κάνει καλό στην υγεία μας. Ωστόσο, η υπερβολική γυμναστική όχι μόνο δεν προσθέτει χρόνια στη ζωή, αλλά μειώνει κιόλας, διότι εξαντλεί πρόωρα την καρδιά.

σχολιο

Ακριβώς όπως συμβαίνει και με όλα τα υπόλοιπα όργανα, ο εγκέφαλος χρειάζεται να λειτουργεί συνεχώς για να καταγράφει καλύτερες επιδόσεις. Νέα έρευνα αποδεικνύει πως η σωματική άσκηση σχετίζεται σε μεγάλο βαθμό με τη βελτιωμένη νοητική λειτουργία!

bigstockphoto morning run 29393

Σύμφωνα με έρευνες η πρωϊνή γυμναστική έχει καλύτερα και πιο άμεσα αποτελέσματα, τόσο στο σώμα όσο και στη ψυχική υγεία!