Άσκηση

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • Προστασία των παιδιών από τον ήλιο
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • science labs
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Ο ΔΙΚΤΑΜΟΣ''
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
  • ALI STUNT  Pancreatic Cancer Action
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΣΤΑΦΙΔΑ''
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ  ''Η ΚΑΠΑΡΗ''
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

woman-pushup-1.jpg

Έχει τύχει σε όλους μας να πληρώσουμε μία ετήσια συνδρομή σε γυμναστήριο και να εγκαταλείψουμε τελικά την προσπάθεια στα μέσα της χρονιάς. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι για να είμαστε συνεπείς σε ένα πρόγραμμα άσκησης, το πιο σημαντικό βήμα είναι να επιλέξουμε κάτι που μας αρέσει και που μας ταιριάζει, ούτως ώστε να μην το βαρεθούμε και το εγκαταλείψουμε στη συνέχεια.

fitballabs.jpg

Πρώτη σκέψη όταν μιλάμε για εκγύμναση της κοιλιάς είναι τα κλασικά «sit-ups», άσκηση που σύμφωνα με έρευνες επιβαρύνει πολύ τη μέση, ενώ ελάχιστα γυμνάζει την επιθυμητή μυική ομάδα. Πολλοί γυμναστές προτείνουν πλέον εκτέλεση των κοιλιακών με τη λαστιχένια μπάλα του pilates (ελβετική μπάλα ή fitball). Η χρήση της επιτρέπει τη μέγιστη απομόνωση των κοιλιακών και την εκτέλεση των ασκήσεων με ασφάλεια.

aikido.jpg

Το να σε «σκάει» κανείς στο πάτωμα ή να σε ακινητοποιεί μοιάζει –σε πρώτη «ανάγνωση»- το λιγότερο... «απειλητικό». Δεν πιστεύεις όμως το ίδιο αν γνωρίσεις τους αθλητές του αϊκίντο και τη φιλοσοφία της τέχνης τους.

buttexercise.jpg

Tο καλοκαίρι μπορεί να αργεί, αν όμως θέλετε ένα εντυπωσιακό σώμα, δεν πρέπει να βάζετε την άσκηση στη ζωή σας με το που μπαίνει η... άνοιξη. Η γυμναστική θα πρέπει να είναι στη ζωή σας όλον τον χρόνο. Παρακάτω σας προτείνουμε τρεις εύκολες ασκήσεις για να τονώσετε γλουτιαίους, προσαγωγούς και μαζί με αυτούς ...την αυτοπεποίθησή σας.

koil.ets.jpg

Αν το αντιαισθητικό «σωσίβιο» γύρω από τη μέση είναι ο χειρότερος «εχθρός» σας, και το γυμναστήριο -λόγω έλλειψης χρόνου- παραμένει «όνειρο», υπάρχει λύση: δύο ασκήσεις που εκτελούνται πανεύκολα, σε λιγότερα από 5’ και θα σας βοηθήσει να φορέσετε ακόμη και το πιο στενό μικρό μαύρο φόρεμα, χωρίς να... ρουφάτε την κοιλιά σας.

variosox