Άσκηση

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • Προστασία των παιδιών από τον ήλιο
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • science labs
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Ο ΔΙΚΤΑΜΟΣ''
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
  • ALI STUNT  Pancreatic Cancer Action
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΣΤΑΦΙΔΑ''
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ  ''Η ΚΑΠΑΡΗ''
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

buttexercise.jpg

Tο καλοκαίρι μπορεί να αργεί, αν όμως θέλετε ένα εντυπωσιακό σώμα, δεν πρέπει να βάζετε την άσκηση στη ζωή σας με το που μπαίνει η... άνοιξη. Η γυμναστική θα πρέπει να είναι στη ζωή σας όλον τον χρόνο. Παρακάτω σας προτείνουμε τρεις εύκολες ασκήσεις για να τονώσετε γλουτιαίους, προσαγωγούς και μαζί με αυτούς ...την αυτοπεποίθησή σας.

koil.ets.jpg

Αν το αντιαισθητικό «σωσίβιο» γύρω από τη μέση είναι ο χειρότερος «εχθρός» σας, και το γυμναστήριο -λόγω έλλειψης χρόνου- παραμένει «όνειρο», υπάρχει λύση: δύο ασκήσεις που εκτελούνται πανεύκολα, σε λιγότερα από 5’ και θα σας βοηθήσει να φορέσετε ακόμη και το πιο στενό μικρό μαύρο φόρεμα, χωρίς να... ρουφάτε την κοιλιά σας.

backstretching.jpg

Ο πόνος που σαν ηλεκτρικό ρεύμα διαπερνά την πλάτη και «οδηγεί» το χέρι στην ωμοπλάτη είναι οικείος σε όσους δουλεύουν μπροστά σε Η/Υ. Τρεις απλές ασκήσεις αρκούν για την άμεση ανακούφιση του αυχένα, απ’ όπου και προέρχεται ο πόνος.

womansquat.jpg

«Γιατί δεν γυμνάζεστε»; Αν σπεύσατε να απαντήσετε «γιατί δεν προλαβαίνω», σας προτείνουμε 5 απλές, βασικές ασκήσεις δύναμης. Δεν θα σας πάρουν περισσότερα από 5-10 λεπτά καθημερινά και θα σας εξασφαλίσουν μια καλή φυσική κατάσταση.

diet-exercise.jpg

Τακτική φυσική άσκηση και κατανάλωση περισσότερων φρούτων και λαχανικών είναι το μυστικό για καλύτερη γνωστική λειτουργία, σημειώνει μελέτη που δημοσιεύθηκε πρόσφατα στην επιθεώρηση Journal of Public Health.

addbanner

variosox