Άσκηση

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ (Θεραπεία με Νήματα)
  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Ο ΔΙΚΤΑΜΟΣ''
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΣΤΑΦΙΔΑ''
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ  ''Η ΚΑΠΑΡΗ''
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

baskete1.jpg
Οι ποδοσφαιριστές και οι μπασκετμπολίστες έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να πάθουν βουβωνική κλήλη, η οποία αν δεν αντιμετωπιστεί έγκαιρα οδηγεί στο σύνδρομο των κοιλιακών, μια χρόνια κατάσταση που μπορεί να στοιχίσει ακόμα και την καριέρα των αθλητών.

teethprotectione1.jpg

Τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι ασχολούνται με τον αθλητισμό, είτε επειδή έγινε μόδα είτε επειδή ουσιαστικά ενδιαφέρονται για την υγεία τους. Ωστόσο, πολλά αθλήματα αποτελούν «απειλή» για την οδοντοστοιχία μας. Και μη σπεύσετε να σκεφτείτε ότι είναι απαραίτητοι αποκλειστικά στην πυγμαχία.

workouttotalbodyromanou.jpg

H άσκηση είναι σημαντική, γιατί χωρίς αυτήν, οι μύες σας θα εξασθενήσουν. Η καρδιά και οι πνεύμονές σας δεν θα λειτουργούν ικανοποιητικά, ενώ οι αρθρώσεις σας θα είναι άκαμπτες και θα τραυματίζονται εύκολα. Η αδράνεια είναι απειλή για την υγεία σας. Σχεδόν όσο και το κάπνισμα! Παρακάτω παραθέτουμε τα οφέλη της άσκησης, για κάθε περιοχή του σώματος.

cyclehiitromanou.jpg

Εξαιρετικά αποτελέσματα, σε συντομότερο χρόνο μπορείτε να πετύχετε αν ακολουθήσετε την Υψηλής Έντασης Διαλειμματική Προπόνηση (HIIT), υποστηρίζει μελέτη του Πανεπιστημίου του Στέρλινγκ. Η HIIT είναι μια πολύ εντατική μορφή γυμναστικής. Για χρόνια, οι άνθρωποι πίστευαν ότι έπρεπε να γυμνάζονται για ώρες, για να επιτύχουν την αύξηση της αντοχής τους. Τα νέα στοιχεία όμως δείχνουν πως, αν γυμνάζεστε με μικρότερες αλλά πιο έντονες ασκήσεις, χρησιμοποιώντας HIIT, θα αποκτήσετε καλύτερη φυσική κατάσταση γρηγορότερα.

variosox