Άσκηση

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • Προστασία των παιδιών από τον ήλιο
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • science labs
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Ο ΔΙΚΤΑΜΟΣ''
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
  • ALI STUNT  Pancreatic Cancer Action
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΣΤΑΦΙΔΑ''
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ  ''Η ΚΑΠΑΡΗ''
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι το τρέξιμο μπορεί να προκαλέσει πόνο και οίδημα στα γόνατα. Μια πρόσφατα δημοσιευμένη μελέτη, ωστόσο, δείχνει ότι ουσιαστικά μπορεί να μειώσει τη φλεγμονή στις αρθρώσεις.

winterexercise.jpg

Όσο οι ημέρες μικραίνουν και η θερμοκρασία πέφτει, είναι πολύ εύκολο να παρατήσετε την καθημερινή σας άσκηση, ιδίως αν γυμνάζεστε εκτός σπιτιού. Ωστόσο, το να εγκαταλείψετε δεν είναι καλή ιδέα. Το κρύο δεν πρέπει να σας αποθαρρύνει από την άσκηση που κάνατε εκτός σπιτιού. Μπορείτε να συνεχίσετε το τρέξιμο, να πάτε μια μεγάλη βόλτα ή μια βόλτα με το ποδήλατο.

FISIKI_DRASTIRIOTITA.jpg

Γράφει ο ΔΕΛΗΓΕΩΡΓΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΑΘΛΗΤΙΑΤΡΟΣ

Ο αθλητισμός, όπως έχει αποδειχτεί σε πολλές κλινικές μελέτες, αποτελεί στις αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες χώρες έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που προάγουν την υγεία.

woman-pushup-1.jpg

Έχει τύχει σε όλους μας να πληρώσουμε μία ετήσια συνδρομή σε γυμναστήριο και να εγκαταλείψουμε τελικά την προσπάθεια στα μέσα της χρονιάς. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι για να είμαστε συνεπείς σε ένα πρόγραμμα άσκησης, το πιο σημαντικό βήμα είναι να επιλέξουμε κάτι που μας αρέσει και που μας ταιριάζει, ούτως ώστε να μην το βαρεθούμε και το εγκαταλείψουμε στη συνέχεια.

fitballabs.jpg

Πρώτη σκέψη όταν μιλάμε για εκγύμναση της κοιλιάς είναι τα κλασικά «sit-ups», άσκηση που σύμφωνα με έρευνες επιβαρύνει πολύ τη μέση, ενώ ελάχιστα γυμνάζει την επιθυμητή μυική ομάδα. Πολλοί γυμναστές προτείνουν πλέον εκτέλεση των κοιλιακών με τη λαστιχένια μπάλα του pilates (ελβετική μπάλα ή fitball). Η χρήση της επιτρέπει τη μέγιστη απομόνωση των κοιλιακών και την εκτέλεση των ασκήσεων με ασφάλεια.

variosox