Άσκηση

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Ο ΔΙΚΤΑΜΟΣ''
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΣΤΑΦΙΔΑ''
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ  ''Η ΚΑΠΑΡΗ''
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο



Fitness_5askiseis.jpg

«Γιατί δεν γυμνάζεστε»; Αν σπεύσατε να απαντήσετε «γιατί δεν προλαβαίνω», σας προτείνουμε 5 απλές, βασικές ασκήσεις δύναμης.

Δεν θα σας πάρουν περισσότερα από 5-10 λεπτά καθημερινά και θα σας εξασφαλίσουν μια καλή φυσική κατάσταση.

Squats-καθίσματα [για γλουτούς, τετρακέφαλους, οπίσθιους μηριαίους, γάμπες]: Κρατώντας ίσια την πλάτη, κάντε την κίνηση που θα κάνατε αν υπήρχε πίσω σας μια καρέκλα.

Lunges-προβολές: Προβάλλετε το ένα πόδι μπροστά. Κάντε βύθισμα μέχρι το άλλο γόνατο να αγγίξει σχεδόν στο έδαφος. Επαναλάβετε στο άλλο πόδι

Push-ups [για στήθος, ώμους, τρικέφαλους, πλάτη, κοιλιακούς]: Στηριχθείτε στα χέρια και στα δάχτυλα των ποδιών (οι αρχάριοι στηριχθείτε στα γόνατα). Διατηρήστε το σώμα σε ευθεία γραμμή και βυθιστείτε ώσπου τα χέρια να σχηματίσουν γωνία 90ο.

Τhe Plank [για κοιλιακούς, ραχιαίους, χέρια, πόδια]: Εμπνευσμένη από yoga και pilates, είναι σαν push-up με τη στήριξη να είναι στους αγκώνες. Μείνετε σ’ αυτή τη στάση για 30’’.

Όρθια κωπηλατική [για πλάτη]: Λυγίστε τα γόνατα, ρίξτε τον κορμό μπροστά, με σταθερή την πλάτη και τραβήξτε τους αγκώνες πίσω, κάθετα προς τον κορμό.

Χρήσιμα tips

  • να προηγηθεί ζέσταμα

  • 15 επαναλήψεις από κάθε άσκηση

  • 1 κύκλος ασκήσεων για τους αρχάριους, 3 για τους προχωρημένους

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

variosox