Άσκηση

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • Προστασία των παιδιών από τον ήλιο
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • science labs
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Ο ΔΙΚΤΑΜΟΣ''
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
  • ALI STUNT  Pancreatic Cancer Action
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΣΤΑΦΙΔΑ''
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ  ''Η ΚΑΠΑΡΗ''
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

winterexercise.jpg

Όσο οι ημέρες μικραίνουν και η θερμοκρασία πέφτει, είναι πολύ εύκολο να παρατήσετε την καθημερινή σας άσκηση, ιδίως αν γυμνάζεστε εκτός σπιτιού. Ωστόσο, το να εγκαταλείψετε δεν είναι καλή ιδέα. Το κρύο δεν πρέπει να σας αποθαρρύνει από την άσκηση που κάνατε εκτός σπιτιού. Μπορείτε να συνεχίσετε το τρέξιμο, να πάτε μια μεγάλη βόλτα ή μια βόλτα με το ποδήλατο.


Η άσκηση σας βοηθά να εκτονώνεστε και μειώνει σημαντικά τις πιθανότητες να εμφανίσετε χειμερινή κατάθλιψη. Η τακτική άσκηση σας κάνει επίσης να αισθάνεστε ότι έχετε περισσότερη ενέργεια και σας βοηθά να βγαίνετε πιο εύκολα από το κεεβάτι σας, τα κρύα, σκοτεινά πρωινά του χειμώνα.
Και η άμυνά σας ενισχύεται. Έρευνες έχουν δείξει ότι η μέτριας έντασης σωματική άσκηση, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, επομένως περιορίζει τον κίνδυνό σας να εμφανίσετε κάποιο κρυολόγημα ή γρίπη.
Αν επιλέξετε να ασκηθείτε έξω, ντυθείτε καλά (μην ξεχάσετε να καλύψετε και το κεφάλι σας), κάντε προθέρμανση, με γρήγορο περπάτημα ή τζόγκινγκ για τουλάχιστον δέκα λεπτά πριν ξεκινήσετε και φροντίστε να μην το παρακάνετε. Αυξήστε σταδιακά τον χρόνο που θα αφιερώνετε στην καθημερινή σας άσκηση.

Επιλέξτε κάτι που σας αρέσει
Αν ωστόσο, το να βγείτε έξω να ασκηθείτε εξακολουθεί να μην σας μοιάζει καλή ιδέα, επιλέξτε κάτι που σας ενδιαφέρει και μπορεί να γίνει σε κλειστό χώρο, όπως:
• τοξοβολία
• μπάτμιντον
• ποδηλασία πίστας
• χορό
• τζούντο
• πιλάτες
• σκουός
• κολύμπι
• πινγκ πονγκ
• τάι τσι
• γιόγκα

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

variosox