Άσκηση

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • Προστασία των παιδιών από τον ήλιο
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • science labs
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Ο ΔΙΚΤΑΜΟΣ''
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
  • ALI STUNT  Pancreatic Cancer Action
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΣΤΑΦΙΔΑ''
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ  ''Η ΚΑΠΑΡΗ''
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

buttexercise.jpg

Tο καλοκαίρι μπορεί να αργεί, αν όμως θέλετε ένα εντυπωσιακό σώμα, δεν πρέπει να βάζετε την άσκηση στη ζωή σας με το που μπαίνει η... άνοιξη. Η γυμναστική θα πρέπει να είναι στη ζωή σας όλον τον χρόνο. Παρακάτω σας προτείνουμε τρεις εύκολες ασκήσεις για να τονώσετε γλουτιαίους, προσαγωγούς και μαζί με αυτούς ...την αυτοπεποίθησή σας.

1. Τοποθετήστε έναν αλτήρα 1-2 κιλών πίσω από το γόνατό σας (εναλλακτικά τοποθετήστε βαράκι με βέλκρο στον αστράγαλο) και στηριχθείτε σε αγκώνες και γόνατα. Εκτείνετε το πόδι κάθετα προς τα πάνω, κάνοντας την κίνηση από το γλουτό.

2. Mε το σώμα στο έδαφος, στηριχθείτε στη μια πλευρά και περάστε ένα λάστιχο χαμηλά στους αστραγάλους. Κάντε εκτάσεις πλάγια και προς τα πάνω.

3. Ξαπλώστε στο πάτωμα και περάστε ένα λάστιχο από τα πόδια σας φέρνοντάς το πάνω από τα γόνατα. Ανοίξτε και κλείστε σε όσο εύρος έχει η κίνησή σας.

Τips
• ζέσταμα πριν
• 20 επαναλήψεις από κάθε άσκηση χωρίς διάλειμμα
• 1 κύκλος ασκήσεων για τους αρχάριους, 3 για τους προχωρημένους

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

variosox