Άσκηση

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • Προστασία των παιδιών από τον ήλιο
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • science labs
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Ο ΔΙΚΤΑΜΟΣ''
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
  • ALI STUNT  Pancreatic Cancer Action
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΣΤΑΦΙΔΑ''
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ  ''Η ΚΑΠΑΡΗ''
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

gimnastirio.jpg

Μελέτη που πραγματοποίησε το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια –Σαν Ντιέγκο, έδειξε ότι μόλις 20 λεπτά μέτριας σωματικής άσκησης προκαλεί τέτοια κυτταρική απόκριση και ενεργοποίηση του ανοσοποιητικού συστήματος, που μπορεί να συμβάλει στην καταστολή της φλεγμονής στο σώμα.

cyclehiitromanou.jpg

Εξαιρετικά αποτελέσματα, σε συντομότερο χρόνο μπορείτε να πετύχετε αν ακολουθήσετε την Υψηλής Έντασης Διαλειμματική Προπόνηση (HIIT), υποστηρίζει μελέτη του Πανεπιστημίου του Στέρλινγκ. Η HIIT είναι μια πολύ εντατική μορφή γυμναστικής. Για χρόνια, οι άνθρωποι πίστευαν ότι έπρεπε να γυμνάζονται για ώρες, για να επιτύχουν την αύξηση της αντοχής τους. Τα νέα στοιχεία όμως δείχνουν πως, αν γυμνάζεστε με μικρότερες αλλά πιο έντονες ασκήσεις, χρησιμοποιώντας HIIT, θα αποκτήσετε καλύτερη φυσική κατάσταση γρηγορότερα.

chairyogaromanou.jpg

Η γιόγκα στη καρέκλα είναι μία από τις πιο ήπιες μορφές της γιόγκα, στην οποία οι περισσότερες ασκήσεις γίνονται ενώ είστε σε καθιστή θέση είτε στηριζόμενοι στην καρέκλα. Για τα εκατομμύρια των ηλικιωμένων που υποφέρουν από οστεοαρθρίτιδα, το συγκεκριμένο είδος γιόγκας φαίνεται πως είναι ένα αποτελεσματικό μέσο για τη μείωση του πόνου και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής, μειώνοντας τη λήψη φαρμάκων και τις ανεπιθύμητες ενέργειες που αυτά μπορεί να προκαλούν.

Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι το τρέξιμο μπορεί να προκαλέσει πόνο και οίδημα στα γόνατα. Μια πρόσφατα δημοσιευμένη μελέτη, ωστόσο, δείχνει ότι ουσιαστικά μπορεί να μειώσει τη φλεγμονή στις αρθρώσεις.

winterexercise.jpg

Όσο οι ημέρες μικραίνουν και η θερμοκρασία πέφτει, είναι πολύ εύκολο να παρατήσετε την καθημερινή σας άσκηση, ιδίως αν γυμνάζεστε εκτός σπιτιού. Ωστόσο, το να εγκαταλείψετε δεν είναι καλή ιδέα. Το κρύο δεν πρέπει να σας αποθαρρύνει από την άσκηση που κάνατε εκτός σπιτιού. Μπορείτε να συνεχίσετε το τρέξιμο, να πάτε μια μεγάλη βόλτα ή μια βόλτα με το ποδήλατο.

addbanner

variosox