Ευζωία

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ (Θεραπεία με Νήματα)
  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Ο ΔΙΚΤΑΜΟΣ''
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΣΤΑΦΙΔΑ''
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ  ''Η ΚΑΠΑΡΗ''
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

avocadometabolicsyndromeromanou22.jpg

Μια νέα ανασκόπηση των μελετών που εξέτασαν τις επιπτώσεις του αβοκάντο στην υγεία των αβοκάντο διαπιστώνει ότι υπάρχουν «ικανοποιητικές κλινικές αποδείξεις» ότι το συγκεκριμένο φρούτο μπορεί να βοηθήσει στη θεραπεία του μεταβολικού συνδρόμου.


Το μεταβολικό σύνδρομο ορίζεται ως ένα σύμπλεγμα παραγόντων κινδύνου που αυξάνουν τον κίνδυνο άλλων προβλημάτων υγείας- όπως ο διαβήτης τύπου 2, η καρδιακή νόσος και το εγκεφαλικό επεισόδιο. Οι παράγοντες κινδύνου περιλαμβάνουν την κοιλιακή παχυσαρκία, τα χαμηλά επίπεδα της καλής (HDL) χοληστερόλης, τα υψηλά επίπεδα τριγλυκεριδίων, την υπέρταση και τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Η παρουσία τουλάχιστον τριών από αυτούς τους παράγοντες κινδύνου δικαιολογεί μια διάγνωση του μεταβολικού συνδρόμου.

Σύμφωνα με την Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία, το μεταβολικό σύνδρομο επηρεάζει περίπου το 23% των ενηλίκων στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η υιοθέτηση μιας υγιεινής διατροφής θεωρείται ένας από τους καλύτερους τρόπους για την πρόληψη πρόληψη ή τη θεραπεία του μεταβολικού συνδρόμου.
Η νέα αναθεώρηση -που δημοσιεύθηκε πρόσφατα στο περιοδικό Φυτοθεραπεία και Έρευνα- δείχνει ότι τα αβοκάντο, μπορεί να προσφέρει σημαντική βοήθεια κατά του συνδρόμου.

Οι πιο πρόσφατες έρευνες έχουν συνδέσει την κατανάλωση του συγκεκριμένου καρπού με μειωμένα επίπεδα LDL χοληστερόλης. Αυτά τα οφέλη, που έχουν αποδόθηκαν στα βιοενεργά συστατικά του αβοκάντο, στα καροτενοειδή, τα λιπαρά οξέα, τα ανόργανα άλατα όπως το ασβέστιο, τον σίδηρο και τον ψευδάργυρο και τις βιταμίνες Α, Β, C, και Ε, που περιέχει.

Οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Ιατρικών Επιστημών της Μασάντ του Ιράκ ανέλυσαν τα αποτελέσματα των διαφόρων in vivo, in vitro και κλινικών μελετών, που έχουν ερευνήσει τις επιπτώσεις του αβοκάντο στη μεταβολική υγεία και διαπίστωσαν ότι ο φρούτο έχει την ισχυρότερη επίδραση στα επίπεδα λιπιδίων - δηλαδή, στα επίπεδα της HDL χοληστερόλης, της LDL χοληστερόλης, της ολικής χοληστερόλης και των τριγλυκεριδίων.

Οι ερευνητές βρήκαν επίσης, ότι η κατανάλωση αβοκάντο είναι ευεργετική για την απώλεια βάρους. Στη μελέτη διαπιστώθηκε ότι τα υπέρβαρα ή παχύσαρκα άτομα που έτρωγαν ένα αβοκάντο κάθε μέρα για 6 εβδομάδες παρουσίασαν σημαντική μείωση του σωματικού βάρους, του δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ) και του ποσοστού σωματικού λίπους. Επιπλέον, μεταξύ των ασθενών με υπέρταση βρέθηκε ότι τα συγκεκριμένα φρούτα μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη μείωση της αθηροσκλήρωσης. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Hosseinzadeh και οι συνεργάτες του διαπίστωσαν ότι δεν είναι μόνο η σάρκα του αβοκάντο που μπορεί να ωφελήσει την υγεία του μεταβολισμού – αλλά βοηθούν εξίσου η φλούδα, οι σπόροι, οι καρποί και τα φύλλα του.

 

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

variosox