Ομορφιά

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

food for skin

Για υγιές και λαμπερό δέρμα προσέξτε τη διατροφή σας! Αυτό προτρέπουν όλοι οι σύμβουλοι ομορφιάς, χωρίς ωστόσο να γίνεται απόλυτα ξεκάθαρο τι περιλαμβάνει αυτή η διατροφή.

Όπως αναφέρουν αισθητικοί και διατροφικοί σύμβουλοι στο περιοδικό TIME, με τους παρακάτω τρόπους θα βελτιώσετε αισθητά το δέρμα σας:

1. Προτιμήστε «αντι-φλεγμονώδη» τρόφιμα

Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με το δέρμα σας, μπορείτε να αναζητήσετε τον ένοχο στις τροφές που μπορεί να προκαλέσουν φλεγμονές, όπως τα γαλακτοκομικά, η γλουτένη και η ζάχαρη. Δοκιμάστε να απέχετε από αυτές τις τροφές για δύο εβδομάδες και θα δείτε άμεσα αποτελέσματα.

2. Μαύρη σοκολάτα

Συνήθως υποστηρίζεται πως η σοκολάτα προκαλεί εξανθήματα στο δέρμα. Ωστόσο, η μαύρη σοκολάτα καλής ποιότητος ενδεχομένως να έχει ευεργετικές επιδράσεις. Πολλοί εκτιμούν ότι η μαύρη σοκολάτα είναι κατάλληλη για την αντιμετώπιση της κυστικής ακμής.

3. Δώστε βάση στα καλά προβιοτικά

Η υγεία του εντέρου και η υγεία του δέρματος είναι συνδεδεμένες. Και τα προβιοτικά παίζουν σημαντικό ρόλο. Γιαούρτι, γάλα και λάχανο είναι πολύ καλές τροφές για να τις εντάξετε στο καθημερινό σας διατροφολόγιο.

4. Γιατί όχι και στο πρόσωπο

Ενώ το γιαούρτι μπορεί έχει αμφίβολες συνέπειες, αν είστε ευαίσθητοι στα γαλακτοκομικά, αποτελεί ιδανικό προϊόν για μάσκα προσώπου. Είναι όξινο και περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά και ενισχύει την χλωρίδα του δέρματος. Επίσης, πολύ καλό στο δέρμα κάνει και το μέλι. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες, ιδανικό για την αντιμετώπιση της ακμής, της γήρανσης και της ηλιακής ακτινοβολίας. Μπορείτε απλά με λίγο ζεστό νερό και μέλι να δημιουργήσετε μια μάσκα και να την απλώσετε στο σώμα σας.

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση