Διατροφή

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

belly-fat-loss-for-women

Το να χάσετε λίπος από την κοιλιά είναι σημαντικό όχι μόνο για λόγους ομορφιάς αλλά και για λόγους υγείας.. Το κοιλιακό λίπος μπορεί να είναι προγνωστικός δείκτης κάποιας καρδιακής νόσου, διαβήτη τύπου ΙΙ ή κάποιας μορφής καρκίνου. Εάν η διατροφή και η άσκηση δεν σας έχουν βοηθήσει μέχρι στιγμής, τότε μπορεί να ευθύνονται άλλοι παράγοντες, όπως οι ορμόνες, η ηλικία κ.α. που δεν «πέφτει» η κοιλιά σας..

Δείτε ποιο είναι οι πιθανοί λόγοι που δεν χάνετε λίπος από την κοιλιά όπως τους κατέγραψε το περιοδικόHealth.

Μεγαλώνετε

Δεδομένου ότι μεγαλώνετε, το σώμα σας αλλάζει τον τρόπο που παίρνει και χάνει βάρος. Τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες παρατηρούν μια μείωση του μεταβολικού ρυθμού ή τον αριθμό των θερμίδων που χρειάζεται το σώμα για να λειτουργήσει κανονικά. Επιπλέον, οι γυναίκες πρέπει να αντιμετωπίσουν και την εμμηνόπαυση που μπορεί να προκαλέσει αύξηση του βάρους.

Γυμνάζεστε λάθος

Το καθημερινό τρέξιμο κάνει καλό στην καρδιά, αλλά από μόνο του δεν μπορεί να βοηθήσει πολύ στο λίπος στη μέση. Ένας συνδυασμός από βαράκια και ασκήσεων ενδυνάμωσης των μυών, είναι η κατάλληλη γυμναστική που θα σας βοηθήσει να χάσετε θερμίδες αλλά και να συσφίξετε την συγκεκριμένη περιοχή.

Επεξεργασμένες τροφές

Οι επεξεργασμένες τροφές όπως τα δημητριακά, το άσπρο ψωμί, τα κράκερς καθώς και η επεξεργασμένη ζάχαρη και τα επιδόρπια δυσκολεύουν πάρα πολύ την προσπάθειά σας να χάσετε κιλά από την κοιλιά σας. Προτιμήστε φυσικές τροφές, όπως φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως.

Στρες

Ταdeadlines, οι λογαριασμοί, οι υποχρεώσεις, οποιαδήποτε πηγή άγχους μπορεί να είναι κατασταλτικός παράγοντας στο χάσιμο ανεπιθύμητων κιλών. Και όχι μόνο επειδή λόγω άγχους έχετε την τάση να τρώτε τροφές πλούσιες σε λιπαρά, αλλά επειδή η κορτιζόλη, η ορμόνη του στρες, μπορεί να αυξήσει την ποσότητα του λίπους στο σώμα σας.

Έλλειψη ύπνου

Η έλλειψη ύπνου έχει σίγουρα επίδραση στο σωματικό σας βάρος. Έρευνες αποκάλυψαν πως οι γυναίκες που κοιμόντουσαν πέντε ή λιγότερες ώρες την νύχτα, είχαν 30% περισσότερες πιθανότητες να βάλουν μέχρι και 5 κιλά περισσότερα σε σχέση με όσες κοιμόντουσαν 7 – 8 ώρες.

Η σωματοδομή σας

Εάν έχετε την τάση να συγκεντρώνετε τα κιλά γύρω από τη μέση και όχι στους γοφούς και τους μηρούς, τότε συγκαταλέγεστε στην κατηγορία σωματοδομής «μήλο». Αυτό σημαίνει ότι η γενετική σας προδιάθεση να συσσωρεύετε λίπος στην κοιλιά θα καταστήσει πιο δύσκολη την απώλειά του.

Ασθένεια

Εάν τα επίπεδα τεστοστερόνης σας είναι υψηλά, ίσως θα πάσχετε από το σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών (PCOS) και συνεπώς αντιμετωπίζετε δυσκολίες στην απώλεια κιλών. Θα ήταν καλή ιδέα να συμβουλευτείτε το γιατρό σας για την κατάλληλη αγωγή και στην συνέχεια έναν διατροφολόγο.

Έλλειψη κινήτρου

Χρειάζεται για κάποιο σημαντικό λόγο να χάσετε κιλά; Η μείωση του λίπους στην κοιλιά απαιτεί ένα συνδυασμό δίαιτας χαμηλή σε θερμίδες και πλούσια σε φυτικές ίνες και χαμηλή σε υδατάνθρακες και γυμναστικής.

 

Επιμέλεια: Μαρία Καραμέτου

Eat-Green-Veggies

Δεν χρειάζεται να ξοδεύψετε ολόκληρη την περιουσία σας αγοράζοντας πανάκριβες κρέμες και μάσκες προσώπου, ώστε να αποκτήσετε τη λάμψη που θέλετε και να γίνετε ακαταμάχητες!

cereal

Αν δεν έχετε ακόμη πεισθεί για τη χρησιμότητα των δημητριακών, σαν ένας  από τους καλύτερους τρόπους για να ξεκινήσει η ημέρα σας, το περιοδικό Men’sJournalσας δίνει έναν ακόμη λόγο για να τα εισάγετε στην καθημερινότητά σας…

ginaika trwei

Όταν προσπαθείτε να χάσετε κιλά, είναι δεδομένο ότι θα μειώσετε την ποσότητα των τροφών που καταναλώνετε..Αλλά και πάλι αισθάνεστε πεινασμένοι και αυτός είναι και ο κυριότερος λόγος που αποτυγχάνουν οι περισσότερες δίαιτες.

peponi

Το πεπόνι είναι ένα κατεξοχήν καλοκαιρινό φρούτο, από τα πιο δροσερά και εύγευστα που δύσκολα απουσιάζει από το ψυγείο μας!