Διατροφή

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

brain food

Η σωστή διατροφή είναι επιδρά θετικά τόσο στην ψυχική όσο και στην σωματική υγεία σας . Ο εγκέφαλος χρειάζεται θρεπτικά συστατικά ακριβώς όπως η καρδιά , οι πνεύμονες ή οι μυς σας. Όμως ποια τρόφιμα είναι ιδιαίτερα σημαντικά για την διατήρηση και ενίσχυση του εγκεφάλου μας;

Σας παρουσιάζουμε 5 τροφές που πρέπει να καταναλώνετε για να ενισχύσετε το μυαλό σας:

1.Τα λιπαρά ψάρια

Αιθέρια λιπαρά οξέα ( EFAs) δεν μπορούν να παραχθούν από τον οργανισμό και πρέπει να λαμβάνονται μέσω της διατροφής. Οι πιο πλούσιες σε ωμέγα - 3 λιπαρά τροφές είναι φυσικά τα λιπαρά ψάρια. Άλλες καλές πηγές είναι ο λιναρόσπορος , λάδι σόγιας , σπόροι κολοκύθας , καρυδέλαιο και τα φασόλια σόγιας . Είναι καλά για την υγιή λειτουργία του εγκεφάλου , της καρδιάς , των αρθρώσεων και γενική ευημερία του οργανισμού . Τα λιπαρά ψάρια περιέχουν EPA και DHA σε έτοιμη μορφή, η οποία επιτρέπει στο σώμα να τα χρησιμοποιεί εύκολα. Στα λιπαρά ψάρια περιλαμβάνονται ο σολομός , η πέστροφα , το σκουμπρί , η ρέγκα , οι σαρδέλες και οι ρέγγες. Τα χαμηλά επίπεδα DHA έχουν συνδεθεί με έναν υψηλότερο κίνδυνο ανάπτυξης της νόσου του Alzheimer και την απώλεια μνήμης.

2.. Βατόμουρα

Αποδεικτικά στοιχεία από το Πανεπιστήμιο Tufts στις Ηνωμένες Πολιτείες δείχνουν ότι η κατανάλωση βατόμουρων  μπορεί να είναι αποτελεσματική στη βελτίωση ή την καθυστέρηση απώλεια μνήμης βραχυπρόθεσμα .

3.Ντομάτες

Υπάρχουν επαρκή στοιχεία που υποδηλώνουν ότι το λυκοπένιο , ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που βρίσκεται στις ντομάτες , θα μπορούσε να βοηθήσει στην προστασία από το είδος της βλάβης των ελεύθερων ριζών στα κύτταρα που συμβάλλουν στην ανάπτυξη της άνοιας , ιδίως της νόσου του Alzheimer .

4. Μπρόκολο

Αποτελεί μεγάλη πηγή βιταμίνης Κ, η οποία είναι γνωστό ότι ενισχύει τη γνωστική λειτουργία και τη βελτίωση πνευματικού δυναμικού

5. Καρύδια

Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο American Journal of Epidemiology δείχνει ότι μια καλή πρόσληψη βιταμίνης Ε μπορεί να βοηθήσει να αποτραπεί η  γνωστική εξασθένηση , ιδιαίτερα στους ηλικιωμένους . Οι ξηροί καρποί είναι μια μεγάλη πηγή βιταμίνης Ε μαζί με τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά , τα σπαράγγια , τις ελιές , τους σπόροι , τα αυγά , το καστανό ρύζι και τα δημητριακά ολικής άλεσης .

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση