Διατροφή

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

low sugar fruits1

Τα φρούτα είναι από τις πιο υγιεινές και θρεπτικές διατροφικές επιλογές καθώς πρόκειται για ένα μοναδικό μίγμα φυτικών ινών, βιταμινών, μετάλλων, αντιοξειδωτικών και σύνθετων υδατανθράκων.

Μαζί με τα λαχανικά, προσφέρουν περισσότερα θρεπτικά συστατικά από οποιαδήποτε άλλη ομάδα τροφίμων.

Ωστόσο, τα άτομα με διαβήτη ή προδιαβήτη μπορεί να χρειαστεί να αποφύγουν μερικά φρούτα λόγω υψηλότερης περιεκτικότητας ζάχαρης.

Αντιθέτως καλό θα ήταν να προτιμούν αυτά τα φρούτα που δεν περιέχουν πολλή ζάχαρη:

Βατόμουρα

Αυτά τα μούρα έχουν υψηλή περιεκτικότητα φυτικών ινών και χαμηλά περιεκτικότητα ζάχαρης. Παρ 'όλα αυτά, έχουν καταπληκτική γεύση και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε όλα τα γεύματα.

Αβοκάντο
Αν και δεν έρχεται στο μυαλό μας ως φρούτο, το αβοκάντο είναι γεμάτο με θρεπτικά και υγιεινά λίπη που μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση και να σταθεροποιήσει τη χοληστερόλη σας.

Εσπεριδοειδή

Με λεμόνια και λάιμ μπορείτε να αλλάξετε πολύ εύκολα τη γεύση του νερού ενώ το γκρέιπφρουτ είναι γεμάτο θρεπτικά συστατικά που διατηρούν το σώμα υγιές.

Παπάγια

Η παπάγια είναι πλούσια σε βιταμίνη C και σε αντιοξειδωτικά. Περιέχει επίσης πολλές φυτικές ίνες, που μπορούν να βοηθήσουν στην επιβράδυνση της απελευθέρωσης σακχάρου στο αίμα και στην πέψη.

Φράουλες

Όσο περίεργο και αν ακούγεται λόγω της γλυκιάς τους γεύσης, οι φράουλες δεν περιέχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης.

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση