Διατροφή

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Lose-Belly-Fat

Βασανίζεστε με δίαιτες και μετράτε συνεχώς κάθε θερμίδα που καταναλώνετε; Υπάρχουν ωστόσο ορισμένες τροφές που μπορούν να «δυναμιτίσουν» τον μεταβολισμό σας και να απομακρύνουν το περιττό βάρος ακόμα και από την περιοχή της κοιλιάς, που θεωρείται «επικίνδυνη» περιοχή ως προς την συσσώρευση του λίπους.

Αμύγδαλα

Είναι πλούσια πηγή πρωτεΐνης και ινών, καθώς και βιταμίνης Ε. Περιέχουν επίσης μαγνήσιο, ένα μέταλλο που είναι απαραίτητο για το μυϊκό σύστημα και για να διατηρείτε χαμηλά το επίπεδο σακχάρου στο αίμα. Αλλά αυτό που καθιστά τα αμύγδαλα μια ακόμα πιο ενδιαφέρουσα τροφή είναι η ικανότητά τους να μειώνουν την όρεξη, καθώς θα σας κάνουν να νιώθετε πλήρεις για περισσότερη ώρα.

Μήλα

Έρευνα του 2003 έδειξε ότι υπέρβαρες γυναίκες που κατανάλωναν τρία μήλα την ημέρα για τρεις μήνες έχασαν περισσότερο σωματικό βάρος από ό,τι γυναίκες που ακολουθούσαν μια παρόμοια διατροφή με μπισκότα βρώμης αντί για φρούτα.

Γιαούρτι

Οι άνθρωποι που παίρνουν το ασβέστιο τους από το γιαούρτι και όχι από άλλες πηγές μπορεί να χάσουν περισσότερο σωματικό βάρος στην περιοχή της κοιλιάς, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση International Journal of Obesity. Επίσης, τα προβιοτικά βακτήρια στα περισσότερα γιαούρτια σας βοηθούν να κρατήσετε το πεπτικό σας σύστημα υγιές, το οποίο μεταφράζεται σε μικρότερη δημιουργία αερίων στο έντερο, λιγότερο φούσκωμα και μειωμένη δυσκοιλιότητα.

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση