kila_egkymosynis.jpg
Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης το σώμα μιας γυναίκας γίνεται αποδέκτης πολλών αλλαγών. Μια από αυτές είναι και τα παραπανίσια κιλάκια...

Τι γίνεται λοιπόν μετά τη γέννα, όταν θέλεις πλέον να ξεφορτωθείς και γρήγορα μάλιστα αυτά τα κιλά;

Δες μερικά tips που μπορείς να ακολουθήσεις για να έχεις άμεσο αποτέλεσμα.

1. Μην πίνεις αναψυκτικά – Εμπεριέχουν πολλά σάκχαρα, χωρίς να σε προμηθεύουν ουσιώδη θρεπτικά συστατικά.

2. Τροποποίησε την διατροφή σου, ακόμα και αν επιζητάς μανιωδώς junk food. Ένα σουβλάκι με αλάδωτη πίτα, καλαμάκι κοτόπουλου, γιαούρτι (αποφύγετε σκόρδο – κρεμμύδι αν θηλάζετε) και ντομάτα, αποδίδει σχεδόν τις μισές θερμίδες από το αντίστοιχο με λαδωμένη πίτα, γύρο χοιρινό, σως και πατάτες…

3. Πιες σε ένα ποτήρι γάλα ή φάε ένα γιαούρτι με λίγα δημητριακά προγεύματος, χαμηλά σε λίπος και ζάχαρη, όταν πεινάς έντονα.

4. Ξεκίνησε (εφόσον και ο ιατρός σου το επιτρέψει) άσκηση ήπιου χαρακτήρα. Γενικά μετά την εγκυμοσύνη είναι πολύ αποδοτικό να «ενεργοποιήσεις» τον μεταβολισμό σου με σωματική δραστηριότητα.

5. Να πίνεις πολύ νερό. Αν και ενυδάτωση για τον οργανισμό σου δεν σημαίνει μόνο νερό, αλλά και τροφές – ροφήματα - χυμοί, το νερό ήταν, είναι και θα είναι μια πηγή ενυδάτωσης που δεν προσφέρει θερμίδες και βοηθά στον έλεγχο της όρεξης.

Πηγή: govastileto.gr

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links