Άσκηση

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

cold-winter-run-runner.jpg

Αν προτιμάτε την άσκηση σε κλειστούς χώρους, τότε το κρύο δεν μπορεί να επηρεάσει την γυμναστική σας.

Αλλά για τους δρομείς που τρέχουν χιλιόμετρα στη φύση υπάρχουν ορισμένες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν όταν η θερμοκρασία πέφτει.

Ντυθείτε κατάλληλα

Στην ιδέα και μόνο του κρύου, οι περισσότεροι φοράνε πολλά ρούχα καλύπτοντας κάθε σημείο του σώματος και βγαίνουν για τρέξιμο. Είναι λάθος. Θα πρέπει να αισθάνεστε άνετα πριν βγείτε από το σπίτι και να προσέχετε τη θερμοκρασία του σώματός σας.

Σιγουρευτείτε ότι σας βλέπουν

Ειδικά τη νύχτα και εάν μάλιστα φοράτε και σκουρόχρωμα ρούχα δυσκολεύετε τους οδηγούς αυτοκινήτων να σας προσέξουν και να είναι προσεκτικοί. Γι’αυτό το λόγο χρειάζεται να φοράτε κάποια κομμάτια με φωσφορίζων χρώμα ή ειδικά φωτεινά γιλέκα.

Δώστε σημασία στα παπούτσια

Τα παπούτσια σας δεν χρειάζεται να είναι κατάλληλα μόνο για τις χιονισμένες και βρεγμένες επιφάνειες αλλά και ζεστά ώστε να προφυλάσσουν το πόδι από το κρύο.

Τρέξτε σαν τον άνεμο

Ξεκινήστε το τρέξιμό σας έχοντας απέναντι σας τον άνεμο. Αν και στην αρχή δεν είναι πολύ ευχάριστη εμπειρία, με τον τρόπο αυτό θα αποφύγετε να πάθετε ψύξη.

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

variosox