Ευζωία

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

wealthy in five minutes

Τώρα που τελείωσαν οι διακοπές, πολλοί πήραν την απόφαση με το νέο έτος να δίνουν περισσότερη προσοχή στην υγεία τους. Και πολύ σωστά, καθώς ενώ η υγεία μας είναι το πιο σημαντικό πράγμα, συχνά τείνουμε να το ξεχνάμε.

Η καλή υγεία απαιτεί αφοσίωση, αλλά όχι και ιδιαίτερο χρόνο. Όπως αναφέρει δημοσίευμα της Medical Daily, βασισμένο σε λίστα που συνέταξε το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) υπάρχουν μικρά καθημερινά πράγματα που μπορείτε να κάνετε και να βελτιώσετε την υγεία σας μέσα σε λίγα λεπτά.

Πλύσιμο των χεριών

Το πλύσιμο των χεριών θα μειώσει τον κίνδυνο μόλυνσης και εξάπλωσης μικροβίων. Σε γενικές γραμμές, συνιστάται να σαπουνίζετε καλά τα χέρια για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα.

Προσοχή στις ετικέτες των τροφών

Η προσεκτική παρατήρηση είναι το κλειδί για καλύτερη υγεία. Και ξεκινά από την κουζίνα. Πριν μαγειρέψετε ή όταν ψωνίζετε ρίξτε μια ματιά στις ετικέτες των τροφών για να διαπιστώσετε πόση χοληστερόλη, αλάτι, λίπος, ζάχαρη κ.α περιέχουν. Δείτε επίσης πόσες θερμίδες περιέχει η κάθε μερίδα. Έτσι θα έχετε καλύτερη επίγνωση του τι τρώτε και θα κάνετε καλύτερες και πιο υγιεινές επιλογές.

Προσοχή στην ακοή

Η έκθεση σε υπερβολικά δυνατούς ήχους μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα ακοής που αρκετές φορές είναι μη αναστρέψιμα. Χρησιμοποιείστε ωτοασπίδες, αν δεν μπορείτε να μειώσετε το θόρυβο σε ένα ασφαλές επίπεδο στο περιβάλλον σας. Και όταν φοράτε ακουστικά, ποτέ μη βάζετε την μουσική σε πολύ υψηλά επίπεδα.

Βιταμίνες

Μια πολυβιταμίνη το πρωί σίγουρα είναι ένα πολύ δυνατό ξεκίνημα. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υποκαταστήσει την υγιεινή διατροφή αλλά μπορεί να «συμπληρώσει» κάποιες ελλείψεις.

Προστασία του δέρματος

Το ντους σε υψηλές θερμοκρασίες στεγνώνει το δέρμα. Προτιμήστε ένα περισσότερο χλιαρό μπάνιο. Και μην ξεχνάτε να βάζετε αντηλιακό ακόμη και το χειμώνα.

Έλεγχος του σώματος

Αφιερώστε λίγα λεπτά, ακόμα και όταν κάνετε μπάνιο, και ελέγξτε το σώμα σας για τυχόν εξανθήματα, εξογκώματα ή δυσχρωμίες. Επίσης, σημειώστε οποιεσδήποτε αλλαγές στις συνήθειες ύπνου, το βάρος σας κλπ.

Διαβάστε επίσης: Πώς να βελτιώσετε το δέρμα σας μέσω της διατροφής!
                       Φρούτα και λαχανικά για καλύτερη…ακοή!

 

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση