Ευζωία

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

period pain

Πολλές γυναίκεςυποφέρουν από τους πόνους της περιόδου, αγνοώντας τιςαποτελεσματικές φυσικέςθεραπείεςπου μπορούν να κάνουντις περιόδους λιγότερο επώδυνες.

Πολλές γυναίκες για να αντιμετωπίσουν τους πόνους καταναλώνουν παυσίπονα που περιέχουν ιβουπροφαίνη ή ακεταμινοφαίνη. Αν ωστόσο, δεν επιθυμείτε την κατάποση χαπιών, υπάρχουν απλά πράγματα που μπορείτε να εφαρμόσετε ώστε να νιώσετε πολύ καλύτερα.

Συμπληρώματα

Τα συμπληρώματα ασβεστίου και μαγνησίου καθ’ όλη τη διάρκεια του μήνα, μπορούν να σας θωρακίσουν με τα θρεπτικά συστατικά που συμβάλλουν στην χαλάρωση των μυών.

Τσάι
Το τσάι, και ειδικά το τσάι από φύλλα βατόμουρου, θεωρείται ως ένα αποτελεσματικό χαλαρωτικό της μήτρας.

Λαχανικά
Τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά αποτελούν σημαντική πηγή μαγνησίου, ασβεστίου, και άλλων μικροθρεπτικών στοιχεία. Αυτές οι θρεπτικές ουσίες είναι απαραίτητες για τις συσπάσεις των μυών.


Λιγότερος καφές
Η καφεΐνη έχει αγγειοσυσταλτική δράση. Ο καφές πράγματι μπορεί να προκαλέσει περαιτέρω συστολή των αγγείων που τροφοδοτούν τη μήτρα.


Θερμοφόρα
Ένα μαξιλάρι θέρμανσης ή μια ζεστή κομπρέσα στο κάτω μέρος της κοιλιάς είναι ένας παλιός και δοκιμασμένος τρόπος για να απαλλαγείτε από τους μυϊκούς σπασμούς.

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση