εταιρικά νεα

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Ο ΔΙΚΤΑΜΟΣ''
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ''Η ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΣΤΑΦΙΔΑ''
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ  ''Η ΚΑΠΑΡΗ''
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

kodikawfdgfgfgfgfgsg.jpg

Οι φαρμακευτικές επιχειρήσεις με γνώμονα τη διαφάνεια του κλάδου τους, προχώρησαν σε αναθεώρηση του Κώδικα Δεοντολογίας τους.Ο Κώδικας απευθύνεται σε όλες τις φαρμακευτικές επιχειρήσεις και στην ευρύτερη επιστημονική κοινότητα των Επαγγελματιών Υγείας.

Ο Κώδικας Δεοντολογίας ανανεώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα και είναι εναρμονισμένος τόσο με τον Κώδικα της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Φαρμακευτικών Συνδέσμων (EFPIA), όσο και με τον Κώδικα του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου.Πρόσφατα ανανεώθηκε ο Κώδικας Δεοντολογίας και έγιναν κάποιες σημαντικές προσθήκες και αλλαγές.

Σκοπός του Προγράμματος είναι να βοηθήσει τα στελέχη των Φαρμακευτικών εταιρειών να καταλάβουν τις βασικές έννοιες και την πρακτική εφαρμογή στη λήψη αποφάσεων για την αλληλεπίδραση με τους με τους Επαγγελματίες Υγείας.

Παράλληλα να εντάξουν των Κώδικα Δεοντολογίας στο σχεδιασμό marketing των προϊόντων, συμβάλλοντας στην επιτυχία των στόχων τους. Πρακτική σημασία για κάθε εταιρεία έχει να εφαρμόζει τον Κώδικα, γνωρίζοντας ακριβώς τις λεπτομέρειες εφαρμογής του και σχεδιάζοντας δραστηριότητες που είναι μέσα στα πλαίσιά του.

Απευθύνεται  σε Στελέχη Φαρμακευτικών εταιρειών που εγκρίνουν προωθητικές ενέργειες ή ασχολούνται με σχεδιασμό δραστηριοτήτων που καλύπτουν τομείς όπως:   

  •  Sales

  • Marketing

  • Medical    

  • Compliance    

  • Regulatory Affairs    

  • Key Account Management   

  •  Market Access   

  •  Communications    

  • Public Affairs    

  • Finance κ.α.

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

  • Εισαγωγή στον Κώδικα

  • Νεότερα δεδομένα-Επικαιροποίηση του Κώδικα

  • Ενημέρωση στις τάσεις της αγοράς

  • Εφαρμογή Κώδικα στην Ιατρική Ενημέρωση και τα προωθητικά υλικά

  • Εφαρμογή Κώδικα στη διοργάνωση εκδηλώσεων

  • Εφαρμογή Κώδικα σε Multichannel ενέργειες (Social Media & Internet)

  • Εφαρμογή Κώδικα στις δραστηριότητες Communications & Patient associations

  • Q & A session για ερμηνείες ή παρερμηνείες της Εφαρμογής του Κώδικα

  • Πρακτικά παραδείγματα με συγκεκριμένα cases

  • Συμβουλές για εναλλακτικές δραστηριότητες οι οποίες είναι εναρμονισμένες με τον Κώδικα

  • Πρακτικές για μείωση της εσωτερικής γραφειοκρατίας

  • Πλάνο δράσης για πλήρη εξοικείωση της εκπαιδευτικής ομάδας και της εταιρείας πάνω στον Κώδικα

Οι συμμετέχοντες καλούνται να πάρουν μέρος σε διαδραστική συζήτηση σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος και να ολοκληρώσουν την εκπαίδευση με τις απαραίτητες γνώσεις και συμβουλές για την ορθή εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας.
Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 19/05/2017 (Διάρκεια: 8 ώρες)

Σε περίπτωση σοβαρού αριθμού συμμετεχόντων από την ίδια εταιρεία το πρόγραμμα προσφέρεται και ενδοεπιχειρησιακά σε ώρες και μέρες που εξυπηρετούν την επιχείρηση.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:     Τ 210-4222750, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

variosox